Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży Digital Network

Udostępnij

DIG (DIGITANET) szacuje, że skonsolidowane przychody spółki wyniosły w czwartym kwartale 2024 r. 27,3 mln zł, co stanowi wzrost o 20% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, gdy przychody osiągnęły poziom 22,7 mln zł.

Głównym źródłem przychodów spółki pozostaje segment cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH), który wygenerował 26,8 mln zł, stanowiąc 98% całkowitych przychodów w ostatnim kwartale roku.

W całym 2024 roku spółka wypracowała łączne przychody na poziomie 74,7 mln zł, co oznacza wzrost o 16% w stosunku do 2023 r., gdy przychody wyniosły 64,3 mln zł. Segment DOOH przyniósł 73,2 mln zł, odpowiadając tym samym za 98% całkowitych przychodów.

"Ponadto, w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 34/2024 roku z dnia 26 listopada 2024 roku, w którym ogłoszono prognozę wybranych danych finansowych na poziomie skonsolidowanym, Zarząd Emitenta informuje, iż wstępne szacunkowe przychody skonsolidowane Emitenta po czterech kwartałach 2024 roku są wyższe od prognozowanych (tj. 71,25 mln zł) o 5%." - dodano w komunikacie

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus