- Przychody ze sprzedaży: 18,5 mln PLN,
- w tym 17,6 mln PLN z gier mobilnych (spadek o 3%)
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform (bez projektów blockchain):
- 6,4 mln PLN (spadek o 15,4%)
- 15,3 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Darts Club, Hunt Royale, Downhill Race League
[mln PLN] |
Listopad |
Grudzień |
zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody ze sprzedaży, w tym: |
18,3 |
18,5 |
+1,2% |
|
18,2 |
17,6 |
-3,0% |
|
0,1 |
0,9 |
+661,9% |
Prowizje platform |
1,8 |
1,8 |
+0,8% |
User Acquisition |
8,8 |
9,4 |
+6,8% |
Przychody pomniejszone |
7,7 |
7,3 |
-5,1% |
|
7,6 |
6,4 |
-15,4% |
Przychody Grupy BBT (BOOMBIT) w grudniu 2024 r. wyniosły 18,5 mln PLN (+1,2% m/m), w tym 17,6 mln PLN z gier mobilnych i 0,9 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 9,4 mln PLN (+6,8% m/m), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 1,8 mln PLN (0,8% m/m). Grupa miała 15,3 mln pobrań i wypracowała 7,3 mln PLN (-5,1% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,4 mln PLN (-15,4% m/m).
“W grach Hyper Casual, zgodnie z oczekiwaniami początek grudnia był trudnym miesiącem ze względu na wzrost kosztów pozyskania użytkowników. Po świętach widzimy już jednak zmianę tego trendu, ceny wróciły do normy, a nasze wydatki do poprzednio odnotowywanych w tym segmencie poziomów. Na wzrost kosztów UA na całym naszym portfelu największy wpływ miały więc gry Mid-Core, a w szczególności Darts Club, gdzie widoczny jest sezonowy wzrost zainteresowania. Jest on oczywiście związany z Mistrzostwami Świata w darcie, które co roku odbywają się na przełomie grudnia i stycznia. To wydarzenie, w połączeniu ze wzrostem nakładów marketingowych przełożyły się na skokowy wzrost widoczności tej gry na sklepie, a w konsekwencji na bardzo wysoką wartość DAU (daily active users), która w dniu finału mistrzostw przekroczyła 300 tys. graczy jednego dnia, ustanawiając nowy rekord dla tego tytułu. Widoczny w wynikach skokowy wzrost przychodów z projektów blockchain dotyczył BoomLand i związany był ze sprzedażą NFT na przełomie listopada i grudnia.” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.
Przychody ze sprzedaży [mln PLN]
W grudniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (3,9 mln PLN przychodów), Hunt Royale (3,0 mln PLN), oraz Downhill Race League (1,2 mln PLN).
W całym 2024 r. Grupa BoomBit miała 226,4 mln PLN (-4,8%) przychodów z gier oraz 221,6 mln pobrań. Najwyższe przychody miały gry Hunt Royale (41,7 mln PLN), Darts Club (32,1 mln PLN) oraz Dawn of Ages (10,5 mln PLN).