Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody BoomBit wzrosły w grudniu 2024 r. do 18,5 mln zł

Udostępnij
  • Przychody ze sprzedaży: 18,5 mln PLN,
    • w tym 17,6 mln PLN z gier mobilnych (spadek o 3%)
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform (bez projektów blockchain):
    •  6,4 mln PLN (spadek o 15,4%)
  • 15,3 mln pobrań
  • Gry z największymi przychodami: Darts Club, Hunt Royale, Downhill Race League

[mln PLN]

Listopad

Grudzień

zmiana % m/m

Przychody ze sprzedaży, w tym:

18,3

18,5

+1,2%

  •  z gier mobilnych

18,2

17,6

-3,0%

  • z projektów blockchain

0,1

0,9

+661,9%

Prowizje platform

1,8

1,8

+0,8%

User Acquisition

8,8

9,4

+6,8%

Przychody pomniejszone
o UA i prowizje platform

7,7

7,3

-5,1%

  • bez przychodów z projektów blockchain

7,6

6,4

-15,4%

Przychody Grupy BBT (BOOMBIT) w grudniu 2024 r. wyniosły 18,5 mln PLN (+1,2% m/m), w tym 17,6 mln PLN z gier mobilnych i 0,9 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 9,4 mln PLN (+6,8% m/m), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 1,8 mln PLN (0,8% m/m). Grupa miała 15,3 mln pobrań i wypracowała 7,3 mln PLN (-5,1% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,4 mln PLN (-15,4% m/m).

W grach Hyper Casual, zgodnie z oczekiwaniami początek grudnia był trudnym miesiącem ze względu na wzrost kosztów pozyskania użytkowników. Po świętach widzimy już jednak zmianę tego trendu, ceny wróciły do normy, a nasze wydatki do poprzednio odnotowywanych w tym segmencie poziomów. Na wzrost kosztów UA na całym naszym portfelu największy wpływ miały więc gry Mid-Core, a w szczególności Darts Club, gdzie widoczny jest sezonowy wzrost zainteresowania. Jest on oczywiście związany z Mistrzostwami Świata w darcie, które co roku odbywają się na przełomie grudnia i stycznia. To wydarzenie, w połączeniu ze wzrostem nakładów marketingowych przełożyły się na skokowy wzrost widoczności tej gry na sklepie, a w konsekwencji na bardzo wysoką wartość DAU (daily active users), która w dniu finału mistrzostw przekroczyła 300 tys. graczy jednego dnia, ustanawiając nowy rekord dla tego tytułu. Widoczny w wynikach skokowy wzrost przychodów z projektów blockchain dotyczył BoomLand i związany był ze sprzedażą NFT na przełomie listopada i grudnia.” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.  

Przychody ze sprzedaży [mln PLN]

 

Chart

 

W grudniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były  Darts Club (3,9 mln PLN przychodów), Hunt Royale (3,0 mln PLN), oraz Downhill Race League (1,2 mln PLN).

W całym 2024 r. Grupa BoomBit miała 226,4 mln PLN (-4,8%) przychodów z gier oraz 221,6 mln pobrań. Najwyższe przychody miały gry Hunt Royale (41,7 mln PLN), Darts Club (32,1 mln PLN) oraz Dawn of Ages (10,5 mln PLN).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus