W trzecim kwartale br. przychody Grupy wyniosły 835,9 mln zł (wzrost o 20% rdr), a zysk operacyjny 199,0 mln zł (bez wpływu programu motywacyjnego; wzrost o 15% rdr). Rosnące zyski odzwierciedlają bardzo dobrą sytuację w obszarze kart sportowych i klubów fitness, w szczególności na polskim rynku. Grupa na początku listopada pozyskała pięcioletnie finansowanie w wysokości 300 mln zł od Santander Bank Polska, które planuje wykorzystać na intensywne wzmacnianie oferty na wszystkich rynkach, na których działa.
W trzecim kwartale br. przychody ze sprzedaży Grupy BFT (BENEFIT) wyniosły blisko 836 mln zł i były o 20% wyższe, niż w analogicznym okresie w 2023 r. Grupa odnotowała 199,0 mln zł zysku operacyjnego (bez kosztów programu motywacyjnego) oraz 134,0 mln zł zysku netto przypadającego akcjonariuszom podmiotu dominującego (wobec 115,4 mln zł zysku netto rok wcześniej).
Segment Polska: Przychody ze sprzedaży segmentu Polska wyniosły w drugim kwartale 612,1 mln zł, co oznacza wzrost o 23% rdr. Liczba kart w tym okresie w Polsce osiągnęła poziom 1 507,2 tys. sztuk, co oznacza wzrost o 82 tys. od początku roku. Aktywność użytkowników utrzymuje się na podobnie wysokim poziomie jak w analogicznym okresie w 2023 r. Z oferty własnych klubów fitness Benefit Systems – 230 obiektów na koniec września 2024 - korzysta obecnie ponad 260 tys. użytkowników (w modelu B2C).
Segment Zagranica: Grupa kontynuuje rozwój oferty programu MultiSport, nabywając lokalne sieci fitness, cieszące się szczególną popularnością wśród posiadaczy kart sportowych. Na koniec kwartału Grupa zarządzała 60 obiektami, w tym przejętymi sieciami Flais w Bułgarii oraz Factory Pro w Czechach. Przychody Segmentu Zagranica wyniosły 223,9 mln zł (wzrost o 14% rdr), kwartalny zysk operacyjny segmentu wyniósł 31,7 mln zł (50,5 mln zł w analogicznym okresie w 2023 roku). Na koniec września br. aktywnych było łącznie 505,9 tys. kart.
W czwartym kwartale br. Grupa odnotowuje znaczącą poprawę dynamiki sprzedaży kart MultiSport na rynkach zagranicznych, a także utrzymujące się wysokie zainteresowanie kartami sportowymi w Polsce– zgodnie z informacjami podanymi przez Grupę od początku roku liczba kart w Polsce zwiększyła się o blisko 150 tys. sztuk.