Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Brand24 odnotował 37% wzrost MRR w trzecim kwartale

Udostępnij

O 37 proc. rok do roku wzrosły w 3 kw. powtarzalne przychody (MRR) Brand24 i wyniosły 726 tys. USD. Sporo – bo o 12 proc. – spółka zwiększyła również MRR w stosunku do 2 kw. 2024 r.

Giełdowy B24 (BRAND24) – globalny dostawca narzędzi i usług do monitorowania mediów – kolejny kwartał z rzędu odnotował ponad 30-procentowy skok powtarzalnych przychodów względem analogicznych okresów zeszłego roku. W trzecim kwartale tego roku MRR wyniósł 726 tys. USD (+37% r/r), czyli ok. 2,9 mln zł. Ten silny trend wzrostowy trwa już 11 kwartałów.

Drugi z kluczowych wskaźników, określających kondycję biznesu Brand24 – czyli ARPU (średni przychód na klienta) – zwiększył się przez ostatnie 12 miesięcy o jedną trzecią do 185 USD. ARPU na nowych klientach wzrosło o 26 proc. rok do roku i wyniosło w 3 kw. 227 USD (901 zł).

- Utrzymanie dużej dynamiki przychodów to dla nas obecnie kluczowy cel strategiczny. Nasze produkty mają już teraz jakość często wyższą niż oferowane przez konkurencję na świecie. Wciąż je również udoskonalamy, kształtując je zgodnie z oczekiwaniami klientów korporacyjnych i rozwojem dostępnych rozwiązań. Pozwala nam to sprzedawać abonamenty w wyższych cenach większym i bardziej wymagającym klientom, wciąż pozostając bardzo konkurencyjni na rynku  - mówi Michał Sadowski, prezes Brand24. – Warto też dodać, że w ostatnich miesiącach nowymi cennikami objęliśmy polskich klientów, aby zmonetyzować rozwój produkty również w kraju.  

- Jednym z najistotniejszych zmian w aplikacji Brand24 jest implementacja szeregu rozwiązań AI. Testujemy obecnie między innymi asystenta AI, który znacznie upraszcza i przyspiesza analizę danych dotyczących klienta i jego konkurencji. Użytkownik de facto otrzymuje gotowe odpowiedzi, wnioski i rekomendacje dalszych działań w atrakcyjnej wizualnie formie. Jesteśmy przekonani to będzie to prawdziwy game-changer, który da nam zauważalną przewagę nad konkurencją – dodaje Michał Sadowski. 

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w Internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w Internecie. Na rynku głównym GPW zadebiutowała 11 maja 2021 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus