Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Piotr Gamracy, Vivid Games: Akceptujemy przejściowe straty. Inwestujemy w rozwój nowych produktów

Udostępnij

Spółka zaprezentowała wstępne wyniki finansowe za wrzesień oraz trzeci kwartał 2024 roku, notując przychody ze sprzedaży za wrzesień na poziomie 0,8 mln zł oraz stosunkowo niewielką stratę netto. Narastająco, EBITDA za trzy kwartały wyniosła 1,43 mln zł. Wyniki te są zgodne z wcześniejszymi prognozami i odzwierciedlają obecny etap cyklu produkcyjnego kluczowych projektów.

We wrześniu spółka zabezpieczyła strategicznego inwestora, co pozwoliło na przyspieszenie prac nad flagowym tytułem – Real Boxing 3, kluczowym elementem budowy globalnej marki. Wewnętrzne analizy Spółki, a także prognozy partnerów biznesowych, potwierdzają, że obrany kierunek jest właściwy. Zarząd przewiduje, że nowa gra przyczyni się do znaczącego wzrostu przychodów w 2025 roku. Równocześnie spółka kontynuuje rozwój starszych produkcji, takich jak Real Boxing 2 oraz prowadzi testy kilku mniejszych gier, bazujących na technologii opracowanej przy projekcie Zozole Run.

Piotr Gamracy, CEO VVD (VIVID), podkreśla, że krótkoterminowe wyniki, w tym niższe przychody za trzeci kwartał, są zgodne z planem i naturalne w fazie intensywnych inwestycji.  "Akceptujemy przejściowe straty - historyczne portfolio nie jest w stanie zapewnić nam oczekiwanych wzrostów. Inwestujemy w rozwój nowych produktów, które są kluczowe dla budowania długoterminowej wartości spółki. Real Boxing 3 ma szansę stać się globalnym hitem, a nasze partnerstwa międzynarodowe dają solidne fundamenty dla realizacji tej wizji. Takie projekty nie powstają w ciągu jednego dnia – wymagają cierpliwości, odpowiedniej struktury partnerów i strategicznego podejścia. Planujemy także testy mniejszych tytułów opartych o technologię wypracowaną przy Zozole Run, które powinny pozytywnie wpłynąć na przychody także w krótszej perspektywie" – zaznacza Gamracy.

Zabezpieczony we wrześniu kapitał i rozbudowane, m.in. dzięki przeglądowi opcji strategicznych, relacje międzynarodowe umożliwiają realizację długoterminowej strategii. Zarząd Vivid Games jest przekonany, że obecne działania przyniosą sukces, a spółka odzyska równowagę finansową w kolejnych okresach, skupiając się na długofalowym wzroście wartości.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus