Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Nowa gra Vivid Games to tytuł stworzony dla Mieszko S.A.

Udostępnij

W październiku 2023 VVD (VIVID) zawarła umowę na stworzenie gry typu endless runner ze spółką z branży FMCG. Dziś może już zdradzić, że na partnerstwo biznesowe zdecydowała się spółka Mieszko S.A. - znany i ceniony producent słodyczy, takich jak takich Zozole, Amoretta, Cherrissimo czy Cheers. Stworzona w ramach współpracy gra - Zozole Run łączy w sposób innowacyjny fizyczny produkt ze światem cyfrowym, zwiększając zaangażowanie graczy, jednocześnie pogłębiając rozpoznawalność marki.

W grze Zozole Run wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązanie, które pozwala konsumentom używać kodów z produktów Zozole do odblokowania dodatkowej zawartości w grze. To unikalne połączenie świata fizycznego i cyfrowego pogłębia zaangażowanie graczy i znacząco wzmacnia świadomość marki Zozole. Gra pozwoli Mieszko promować markę Zozole także na rynkach międzynarodowych. Dla Vivid Games jest to cenne doświadczenie, które stanowi fundament dla przyszłych projektów, opartych na silnej identyfikacji wizualnej i emocjonalnej. Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu marki, tworząc innowacyjne rozwiązanie, które łączy retail z cyfrowym światem” - podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus