Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

mPay planuje implementację AI do monetyzacji swojej bazy klientów

Udostępnij

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje niemal każdą dziedzinę biznesu – od grafik, przez pisanie tekstów po obsługę klienta. Spółka mPay skutecznie realizuje pierwszy krok ambitnego planu implementacji sztucznej inteligencji do monetyzacji swojej bazy klientów podpisując umowę z Vee Center na wdrożenie narzędzia bazującego na AI.

Nowa inicjatywa MPY (MPAY) wpisuje się w światowe trendy kategorii. Jak informuje Deloite w swoim raporcie sztuczna inteligencja określi zwycięzców sektora fintech, bankowości oraz rynków kapitałowych w ciągu najbliższych pięciu lat. Zdaniem Deloitte innowatorzy mogą w tym czasie zyskać nawet 15% poprawy wskaźnika kosztów do dochodów. W tym kontekście mPay już teraz dąży do zautomatyzowania systemu sprzedaży i obsługi klienta mPay, tak aby potrzeby użytkowników aplikacji identyfikowała i odpowiadała sztuczna inteligencja.

- W ramach umowy spółka Vee Center będzie dla mPay w pierwszej fazie świadczyć usługi z zakresu Outbound marketingu. Będą to działania skierowane do użytkowników mające na celu zoptymalizowane dotarcie z ofertą mPay. Podpisanie umowy ze spółką Vee Center to między innymi duży krok w kierunku optymalizacji procesów obsługi i sprzedaży do naszych klientów. W efekcie naszych działań w obszarze wykorzystania AI zarówno dzięki narzędziom Vee jak i innym firmom z którymi prowadzimy rozmowy liczymy na mocny wzrost efektywności obsługi użytkowników i zwiększenia ich aktywności oraz podniesienia satysfakcji naszych klientów korzystających z aplikacji mPay - komentuje Andrzej Basiak, Prezes mPay.

Niezależnie od świadczenia Usług określonych niniejszą umową, Strony podejmą współpracę w zakresie wspólnego rozwoju i implementowania stworzonych przez VEE SA autorskich rozwiązań sztucznej inteligencji (AI), takich jak technologia Brilliance™ czy Analytics™, do świadczenia obsługi Spółki mPay SA, w celu wykorzystania wartości biznesowej najbardziej kosztowo efektywnej i etycznej optymalizacji procesów obsługi oraz angażowania klienta równocześnie oferując użytkownikom aplikacji unikalne doświadczenie obcowania z autorską, inteligentną, indywidualną i życzliwą technologią sztucznej inteligencji.

W ramach współpracy Vee Center udostępni mPay ekosystem Brilliance, który dzięki zastosowaniu AI zoptymalizuje sposób działania obsługi użytkownika aplikacji mPay. Strony będą wspólnie rozwijać i „uczyć” system Analytics, czyli stworzone przez specjalistów Vee oprogramowanie do monitorowania i analizy przebiegu oraz efektywności obsługi automatycznych infolinii i wysoko wolumenowych kampanii wychodzących.

mPay posiadając ponad 1,6 mln kont użytkowników i ponad 30 produktów i usług jest jedną z niewielu firm fintechowych, która może dzięki AI zapewnić klientowi taki szeroki wachlarz produktów dopasowanych do ich potrzeb dostarczanych on-line.

Grupa Vee to publiczna spółka akcyjna dostarczająca usługi automatycznej realizacji procesów telefonicznej obsługi klientów. Oferuje rozwiązania dla dużych przedsiębiorstw obsługujących masowego klienta indywidualnego, mikro i małych firm utrzymujących intensywny kontakt telefoniczny z klientami oraz dla samych klientów indywidualnych. Rozwija i dostarcza produkty oparte o w pełni automatyczną, głosową obsługę procesów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), dostosowane do charakterystyki potrzeb klientów. Kluczowe obszary działalności obejmują realizację masowych kampanii wychodzących, kompleksową obsługę małych firm oraz usługi dla abonentów i klientów indywidualnych.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus