Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Bank Millennium realizował cel strategii w obszarze liczby klientów biznesowych

Udostępnij

Bank Millennium przekroczył liczbę 150 tysięcy aktywnych klientów firmowych. Tym samym znacząco przed czasem zrealizował kolejny kluczowy cel swojej strategii na lata 2022-24 "Inspirują nas ludzie". Wcześniej ogłosił już przekroczenie poziomu 3 mln aktywnych klientów detalicznych oraz 90% aktywnych klientów cyfrowych.

Liczbę 150 000 aktywnych klientów Biznes bank osiągnął z końcem maja, tym samym potwierdzając aż trzykrotne zwiększenie akwizycji i poprawiające się wskaźniki pozytywnych rekomendacji wśród klientów. Bank może pochwalić się, że liczba aktywnych klientów firmowych zmienia się w ostatnich latach dużo bardziej dynamicznie. Wzrost o 50 tysięcy aktywnych klientów osiągnęliśmy trzykrotnie szybciej niż w latach poprzednich.

- Dobre wyniki w segmencie biznes, to przede wszystkim efekt skutecznej digitalizacji naszej oferty i procesów, skierowanych na pozyskiwanie nowo otwieranych firm, które efektywnie wspiera zespół zdalnych Ekspertów Biznes. Cieszymy się, że nie tylko przyciągamy klientów, ale również spełniamy ich wysokie oczekiwania, oferując im nowoczesne i wygodne rozwiązania cyfrowe. Możemy pochwalić się wysokim zaufaniem klientów i ich coraz większym zadowoleniem z naszych usług, które są dostępne zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i cyfrowych. Znajduje to potwierdzenie m.in. w wysokiej pozycji w rankingu „Bank Przyjazny Firmie” oraz badaniach satysfakcji klientów. Wskaźnik rekomendacji klientów firmowych jest jednym z najwyższych na rynku i odnotował dwukrotny wzrost na przestrzeni ostatnich 5 lat do poziomu 44%. Jesteśmy z tego niezwykle dumni – mówi Anna Wydrzyńska-Czosnyka, kierująca Wydziałem Klienta Biznes w Banku Millennium.

- Pozyskiwanie aktywnych klientów biznesowych jest także priorytetem w kampaniach digitalowych. Wsłuchujemy się w głos klientów i dostarczamy taką ofertę promocyjną, która odpowiadając na potrzeby i oczekiwania przedsiębiorców, równocześnie motywuje klientów do aktywnego korzystania z rachunku firmowego. Realizacja przelewów do ZUS, transakcji firmową kartą debetową czy korzystanie z aplikacji mobilnej są takimi właśnie przykładami zachowań, za które nowy klient firmowy może otrzymać bardzo atrakcyjne bonusy i nagrody – dodaje Łukasz Dąbrowski, kierownik Zespołu Sprzedaży Internetowej i Akwizycji w Banku Millennium.

W ciągu ostatnich dwóch lat MIL (MILLENNIUM) znacznie rozszerzył paletę usług dodatkowych do Konta Mój Biznes. Skupił się na tych najbardziej przydatnych. Większość rozwiązań dostępna jest online i to już od pierwszego dnia funkcjonowania firmy. Klienci biznes mogą wybrać usługę księgowości, terminal płatniczy w telefonie, otwarcie sklepu internetowego czy bramki płatniczej. Osoby, które dopiero chcą otworzyć jednoosobową działalność gospodarczą, mogą to zrobić wypełniając wniosek przez Internet lub w bankowej aplikacji mobilnej. Aktywni klienci firmowi mogą również korzystać ze zdalnego procesu kredytowego, w którym w zaledwie kilka minut bez dodatkowych dokumentów finansowych złożą wniosek i podpiszą umowę o kredyt gotówkowy. Rozwiązanie to w dużym stopniu przyczyniło się do 5-krotnego wzrostu wartości kredytów dla przedsiębiorców, jakie Bank odnotował w ostatnich 5 latach.

Przedsiębiorcy, którzy otworzą Konto Mój Biznes zdalnie, mogą liczyć na premię - do 1000 zł zwrotu za przelewy do ZUS w ramach promocji „Poczuj sport w Biznesie”. Prowadzenie Konta Mój Biznes w promocji „Postaw na Biznes z Bankiem Millennium” jest bezpłatne przez 2 lata, tak samo jak przelewy internetowe w PLN i EUR do krajów EOG oraz przelewów SEPA.

Dynamiczne zmiany w obszarze Klientów Biznes realizowane są w ramach aktualnej strategii Banku Millennium "Inspirują nas ludzie", która obowiązuje do końca 2024.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus