Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez RDN (REDAN) wyniosła 54 mln zł w listopadzie 2016 r. i była o 10% wyższa niż rok wcześniej, podała spółka. W okresie 11 miesięcy br. sprzedaż grupy wyniosła 545 mln zł i była wyższa o 12% niż przed rokiem.
"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2016 r. wyniósł 33 mln zł co oznacza wzrost o 21% w porównaniu do listopada roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 329 mln zł i była o 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.
Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 395 sklepów własnych o łącznej powierzchni 96,3 tys. m2, która była o 26% wyższa niż na koniec listopada 2015, podano również.
"Na rynku modowym sprzedaż towarów w listopadzie 2016 r. wyniosła 21 mln zł i była niższa o 5% niż w listopadzie poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 216 mln zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku" - czytamy dalej.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 138,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 16% w odniesieniu do listopada 2015, podano również.
"Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 9% w stosunku do listopada 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 30 mln zł i była o 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego" - czytamy także.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42 tys. m2, tj. była na poziomie o 2% niższym niż w listopadzie 2015 r., podano również
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 560 mln zł w 2015 r.