7LV (7LEVELS) we współpracy z Legendary Entertainment wypuści niezależną grę akcji 2.5D, Kong: Survivor Instinct. Tytuł inspirowany kultową serią ze świata Monsterverse, zadebiutuje już tej jesieni na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S.
Wczoraj miała miejsce ekskluzywna zapowiedź gry Kong: Survivor Instinct w serwisie IGN, a trailer został również opublikowany na oficjalnym kanale YouTube PlayStation. Gra wzbudziła duże zainteresowanie, a trailer do tej pory uzyskał łącznie ponad 320 tysięcy wyświetleń. Jest to jak dotąd największy tytuł krakowskiego producenta gier wideo 7Levels.
– Możliwość pracy przy tak popularnym IP, jamki z pewnością jest Monsterverse była bardzo ekscytującym i jednocześnie niezwykle pouczającym doświadczeniem dla całego zespołu. Mieliśmy szansę, pokazać z nieco innej perspektywy uwielbiane przez fanów Tytany. A to przy dużym zaangażowaniu i chęci współpracy ze strony samego Legendary, które okazało się świetnym partnerem. Ich głębokie zrozumienie świata Monsterverse i tego, co sprawia, że przyciąga on uwagę tak wielu ludzi na całym świecie, pozwoliło nam dobrze uchwycić tę perspektywę w naszej produkcji - komentuje Paweł Biela, prezes zarządu 7Levels S.A.
Osadzona zaraz po wydarzeniach z filmu Godzilla kontra Kong (2021), gra przedstawia historię ojca poszukującego zaginionej córki w zrujnowanym mieście. Gracze będą musieli przetrwać w niebezpiecznym środowisku, odkrywać technologie Monarch i stawiać czoła Tytanom. Wśród nich pojawi się nowy, przerażający Abaddon oraz dobrze znane postacie z uniwersum.
– 7Levels, w swojej produkcji z gatunku action-adventure w doskonały sposób uchwyciło wyjątkowość świata Monsterverse, w unikalny sposób łącząc ją z fabułą która przedstawia losy przeciętnego człowieka. Narracja przedstawiona z perspektywy cywila, niezwiązanego z żadną organizacją, dodaje unikalnej warstwy realizmu i emocjonalnej głębi. Wszystko to, mamy nadzieję, trafi w gusta fanów Monsterverse. Współpraca z 7Levels przy tym naprawdę fascynującym projekcie, była dla nas przyjemnością – Sam Rappaport, VP Interactive Media at Legendary