Spółka One2tribe oferująca zaawansowane rozwiązania do motywowania i zwiększania zaangażowania pracowników w dużych organizacjach w drugim kwartale br. wypracowała 3,5 mln zł jednostkowych przychodów. W analizowanym okresie EBIDTA wyniosła ponad 0,4 mln zł, natomiast zysk brutto 65 tys. zł. O2T (ONE2TRIBE) stale inwestuje w rozwój platformy Tribeware oraz prowadzi działania pilotażowe oraz negocjacyjne z potencjalnymi klientami.
- Sukcesywnie rozwijamy biznes w oparciu o unikalną technologię, która przynosi realne korzyści naszym klientom i partnerom. Kierujemy ofertę przede wszystkim do dużych organizacji i zespołów, dlatego oczywiste jest, że implementacja naszych rozwiązań zwykle wymaga kilku miesięcy testów. Prowadzimy obecnie szereg projektów pilotażowych z podmiotami w kilku branżach. Przykładami udanych działań pilotażowych są długoterminowe umowy zawarte z takimi markami jak L’Oreal czy Orange oraz złożenie pierwszych znaczących zamówień - mówi Radosław Sosnowski, prezes zarządu One2tribe S.A. - Oprócz rozwoju działalności operacyjnej istotne dla nas jest skuteczne przeprowadzenie procesów wewnątrz spółki. Mimo poczynionych znaczących inwestycji w rozwój technologii, konsekwentnie zmniejszamy pozycję kredytową. Trwające połączenie ze spółką zależną w jeden podmiot przełoży się na zmniejszenie kosztów oraz prezentację realnych wyników finansowych i potencjału spółki oraz grupy - dodaje.
W drugim kwartale 2024 roku One2tribe S.A. wypracowała jednostkowe przychody na poziomie ponad 3,5 mln zł netto, które r/r wzrosły o blisko 10 proc. Zysk brutto wyniósł 65,2 tys. zł, co w porównaniu z analogicznym okresem w 2023 r. oznacza wzrost o blisko 300 proc. Ponadto EBITDA przekroczyła 0,4 mln zł. W ujęciu narastającym od początku 2024 r. jednostkowe przychody spółki wzrosły do 6,8 mln zł w porównaniu z 6,5 mln zł rok wcześniej. Zysk brutto za pierwsze półrocze wyniósł ponad 133 tys. zł (wzrost o 70 proc.) względem 78 tys. zł wypracowanych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
One2tribe S.A. w pierwszej połowie 2024 roku kontynuowała nakłady na rozwój platformy Tribeware, wynoszące ponad 0,9 mln zł, przy jednoczesnym zmniejszaniu zaangażowania środków bankowych, spłacając kredyty na przeszło 0,7 mln zł. Budżety klientów na kampanie nagrodowe dla użytkowników wzrosły w porównaniu r/r o prawie 1 mln zł.
Prowadzone przez One2tribe działania tylko na przestrzeni ostatnich miesięcy zaowocowały podpisaniem istotnych umów. W maju br. Spółka podała informację o zawarciu dwuletniej umowy z L'Oréal Polska, która obejmuje swoim zasięgiem Polskę oraz kraje bałtyckie: Litwę, Łotwę i Estonię. Wartość pierwszych zamówień z tytułu realizowanego kontraktu przekracza 1,2 mln zł. Z kolei na początku lipca One2tribe podpisało umowę z Orange Polska wraz z którą zostały złożone pierwsze zamówienia na łączną kwotę przekraczającą 0,6 mln zł.
Spółka prowadzi kolejne pilotaże dla firm z kilku branż m.in. paliwowej czy FMCG. W sierpniu One2tribe przygotował podsumowanie działań zrealizowanych we współpracy z siecią sklepów Bliski. Efektem pilotażu był wzrost sprzedaży średnio 327% powyżej zakładanego targetu we wszystkich kategoriach produktowych w kampaniach aktywnej sprzedaży.
- Od początku roku mamy jasno sprecyzowane cele rozwojowe, których część już zrealizowaliśmy. Pilotaże z dużymi markami, które zakończyły się podpisaniem umów, są potwierdzeniem dobrze obranego kierunku. Kolejni potencjalni klienci już testują nasze rozwiązanie i obserwując wypracowane efekty wiemy, że nowe współprace są tylko kwestią czasu. Rozwijamy naszą platformę o kolejne istotne funkcjonalności, jak narzędzia AI do automatycznej weryfikacji i nagradzania działań influencerów, czy rozpoznawania obrazu. Otwiera to nam dostęp do kolejnych odbiorców rozwiązań One2tribe. Kontynuujemy dalszy rozwój technologiczny spółki wspierany przez narzędzia sztucznej inteligencji, dlatego naszą Radę Nadzorczą wzmocnili Borys Stokalski i Rafał Gębicki – eksperci od AI oraz inwestycji w nowe technologie, którzy wesprą nas w realizacji kolejnych celów - informuje Wojciech Ozimek, wiceprezes One2tribe S.A.