Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przemysław Błaszczyk, Artifex Mundi: Zmiany na rynku reklamowym stworzyły przestrzeń dla zwiększenia inwestycji

Udostępnij

Notowany na GPW producent i wydawca gier wypracował w lipcu br. 8,3 mln zł przychodów, wobec 7,9 mln zł w czerwcu oraz 7,7 mln zł przed rokiem. Wydatki na akwizycję graczy dla Unsolved, budujące fundament dla przyszłych przychodów z komercjalizacji gry, wyniosły 4,6 mln zł.

W minionym miesiącu ART (ARTIFEX) zainwestował w akwizycję graczy dla Unsolved o 0,7 mln zł więcej niż miesiąc wcześniej i zaledwie o 0,3 mln mniej niż w rekordowym marcu br. Wzrost skali wydatków na marketing to konsekwencja normalizacji rynkowych stawek reklamowych oraz pozytywnych zmian kluczowych wskaźników efektywności Unsolved.

Przychody z komercjalizacji Unsolved w lipcu br. wyniosły 7,7 mln zł, wobec 7,3 mln zł miesiąc wcześniej i 6,8 mln zł przed rokiem. Średnie dzienne przychody z aplikacji wzrosły w porównaniu z czerwcem o 2,7%.

- Zmiany na globalnym rynku reklamowym, obserwowane już od czerwca br. stworzyły dla nas przestrzeń dla zwiększenia inwestycji w bazę graczy Unsolved, wspartą dodatkowo przez konsekwentny wzrost KPI naszego flagowego produktu. Zakładamy, że trend ten zostanie utrzymany w kolejnych miesiącach. Konsekwentnie realizujemy plan rozwoju aplikacji, pracując równolegle nad wzbogacaniem obecnej wersji Unsolved oraz budową nowej metagry, której premiera zaplanowana jest na pierwszą połowę 2025 r.– komentuje Przemysław Błaszczyk, prezes Artifex Mundi.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus