ZM Henryk KAN (KANIA) odnotował 41,42 mln zł jednostkowego zysku netto w 2015 r. wobec 31,77 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 63,3 mln zł wobec 48,42 mln zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 027,43 mln zł w 2015 r. wobec 847,93 mln zł rok wcześniej.
Spółka realizuje produkcję w zakładach przetwórczych o zdolnościach produkcyjnych na poziomie 240-260 ton na dobę. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto, Real oraz Żabka. Zakłady Mięsne Henryk Kania są notowane na rynku głównym warszawskiej giełdy od marca 2012 r.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Najważniejsze wiadomości
Zobacz więcejPozostałe wiadomości
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus