ZM Henryk KAN (KANIA) odnotował 41,42 mln zł jednostkowego zysku netto w 2015 r. wobec 31,77 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 63,3 mln zł wobec 48,42 mln zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 027,43 mln zł w 2015 r. wobec 847,93 mln zł rok wcześniej.
Spółka realizuje produkcję w zakładach przetwórczych o zdolnościach produkcyjnych na poziomie 240-260 ton na dobę. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto, Real oraz Żabka. Zakłady Mięsne Henryk Kania są notowane na rynku głównym warszawskiej giełdy od marca 2012 r.
Zysk netto ZM Henryk Kania wzrósł r/r do 41,42 mln zł w 2015 r.
