MON (MONNARI) podała, że przychody osiągnięte w II kwartale 2024 r. wyniosły ok. 71,6 mln zł i były niższe o 1% od przychodów w porównywalnym okresie 2023 r. (72,3 mln zł). W całym półroczu spółka wygenerowała przychody na poziomie 144 mln zł, czyli o 3,9% więcej r/r.
Marża brutto na sprzedaży towarów w II kwartale 2024 r. wyniosła 64,9%, natomiast w pierwszym półroczu 61,4%. W porównywalnych było to odpowiednio 64,3% i 59,6%.
"Na koniec czerwca 2024 r. Grupa Kapitałowa posiadała 210 salonów sprzedaży (vs. 225 salony na koniec czerwca 2023 r.) dla obu marek (Monnari 178 salonów własnych, franczyza MONNARI 20 salonów, Femestage 12 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 46,5 tys. m2 (48,8 tys. m2 na koniec czerwca 2023 r.), co oznacza spadek rok do roku powierzchni sieci o ok. 4,7 % i ilości salonów o ok.7,1%" - dodano w komunikacie