Przychody ze sprzedaży: 17,4 mln PLN:
w tym 17,3 z gier mobilnych i 0,2 mln z projektów blockchain,
● Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,5 mln PLN:
w tym 7,3 mln PLN bez przychodów z projektów blockchain
● 17,1 mln pobrań
● Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Dawn of Ages
[mln PLN] | Maj | Czerwiec | zmiana % m/m |
Przychody ze sprzedaży, w tym: | 16,5 | 17,4 | 0,06 |
- z gier mobilnych | 16,3 | 17,3 | 0,061 |
- z projektów blockchain | 0,2 | 0,2 | -0,018 |
Prowizje platform | 1,5 | 2 | 0,312 |
User Acquisition | 9,4 | 8 | -0,147 |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform | 5,6 | 7,5 | 0,34 |
- bez przychodów z projektów blockchain | 5,4 | 7,3 | 0,353 |
Grupa BoomBit miała w czerwcu 2024 r. 17,4 mln PLN (+6,0%) przychodów ze sprzedaży, w tym 17,3 mln PLN z gier mobilnych i 0,2 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 8,0 mln PLN (-14,7%), a koszty prowizji platform wzrosły do 2,0 mln PLN (31,2%). Grupa miała 17,1 mln pobrań i osiągnęła 7,5 mln PLN (+34,0%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,3 mln PLN (+35,3%).
“Po kilku słabszych miesiącach, w czerwcu w końcu istotnie poprawiliśmy wyniki w grach mobilnych i wypracowaliśmy prawie 7,5 mln zł przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform, co stanowi wzrost o 34% w stosunku do maja. Na ten wzrost wpływ miała wydana w połowie miesiąca, długo oczekiwana aktualizacja do Hunt Royale, czyli Dark Forest. Nasz najlepiej zarabiający tytuł zanotował prawie 4,5 mln zł przychodów, czyli aż 56% więcej niż w poprzednim miesiącu. Dobre wyniki osiągnęły również dwie inne gry Mid-core, czyli Darts Club, który pod koniec czerwca otrzymał nowy update oraz wydana w maju gra Dawn of Ages. Ten ostatni tytuł utrzymał przychody na poziomie 1,5 mln zł. Warto również wspomnieć o Bowling Club, który osiąga kolejne kamienie milowe. W czerwcu gra przekroczyła 1 mln pobrań w Google Play, a na przełomie czerwca i lipca znalazła się na pierwszy miejscu w Google Play na rynku amerykańskim w kategorii Free Games. Pozytywny wpływ na końcowy wynik w czerwcu miała także mniejsza skala wydatków na User Acquisition
- powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.
“Pracujemy nad uzupełnieniem portfolio o nowe zapowiadane wcześniej gry. Najbardziej wyczekiwaną przez nas premierą jest Clash of Destiny, czyli najnowsza produkcja twórców Hunt Royale, której wydanie planowane jest jeszcze w wakacje - dodał Marcin Olejarz.
W czerwcu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami ponownie były Hunt Royale (4,4 mln PLN przychodów), Darts Club (1,7 mln PLN), oraz Dawn of Ages (1,6 mln PLN).
Czerwiec 2024 - TOP 5
- Hunt Royale 4,42 mln PLN
- Darts Club 1,73 mln PLN
- Dawn of Ages 1,55 mln PLN
- Car Driving School Simulator 0,89 mln PLN
- Falling Art Ragdoll Simulator 0,89 mln PLN