Warszawa, 5 czerwca 2024 r. - CHP (CHERRY), notowany na NewConnect producent i wydawca gier, ustalił datę wydania gry pod roboczym tytułem “Papillon” na 27 marca 2025 roku. “Papillon” to najbardziej ambitny projekt w historii studia, zostanie wydany na wszystkie najważniejsze platformy sprzętowe i otrzyma wersję multiplayer.
“Jesteśmy przekonani, że mamy w rękach oryginalny projekt, który sprawi radość wielu graczom i nie możemy się doczekać kiedy im go pokażemy. Premierę na platformy PC i Mac planujemy na 27 marca przyszłego roku, ale wcześniej udostępnimy wersję demonstracyjną” - powiedział prezes Marcin Kwaśnica.
“Papillon” (nazwa nie jest jeszcze ostateczna) będzie stanowił unikalne połączenie mechanik znanych z gier typu survival i roguelite. Ma go wyróżniać zarówno gameplay, jak i historia oraz oprawa graficzna.
Głównym motywem gry będzie przetrwanie w niesprzyjających warunkach w obliczu czyhających zagrożeń. Mechanika roguelite zapewni indywidualne doświadczenie i atrakcyjną powtarzalność każdemu graczowi.
Zgodnie z planem “Papillon” ma zostać wydany w pierwszej kolejności na sprzęt PC i Mac, a następnie również na Switch, PlayStation, Xbox i platformach mobilnych. Gra zostanie wydana przez Spółkę samodzielnie, lub przy współpracy z wydawcą.
Cherrypick ma zamiar wspierać swój projekt przez długi czas po jego wydaniu. Obecnie planuje udostępnić trzy trybu rozgrywki:
- tryb fabularny dla pojedynczego gracza,
- tryb kooperacyjny dla 2-4 graczy (Co-Op) oraz
- swobodna rozgrywka sandboxowa dla pojedynczego gracza i Co-Op.
Strona “Coming Soon” ma platformie Steam ma zostać udostępniona w lipcu tego roku.
Na początku tego roku Zarząd przyjął i przedstawił Radzie Nadzorczej aktualizację strategii rozwoju Spółki, która wyznacza priorytety na lata 2024-2027. Zgodnie z nią spółka rozszerzyła swoją strategię o produkcję gier z segmentu premium, które będą mogły zostać wydane na wiele platform sprzętowych, w tym urządzenia mobilne, komputery PC, Mac oraz konsole (Nintendo Switch, PlayStation, Xbox). Wydanie “Papillon” ma być kluczowym etapem realizacji tej strategii. Do 2027 roku Cherrypick chce wydać dwa multiplatformowe tytuły premium.