Take-Two Interactive Software rozwiązała umowę produkcyjno-wydawniczą z BLO (BLOOBER) dotyczącą gry o nazwie kodowej Projekt C. Spółka w dalszym ciągu kontynuuje prace nad tytułem zgodnie z zaplanowanym harmonogramem produkcyjnym i marketingowym w modelu self-publishing.
"Emitent obserwując sytuację na globalnym rynku gier brał pod uwagę taki scenariusz i jest przygotowany na potencjalne alternatywne rozwiązania. (...) jednocześnie nie wyklucza możliwości kontynuacji tej produkcji w oparciu o współpracę z nowym wydawcą. Obecna sytuacja Spółki pozwala na podtrzymanie założeń przyjętego przez Spółkę Planu Strategicznego na lata 2023-2027, a w ocenie Emitenta sytuacja ta może stanowić istotną szansę na zwiększenie potencjalnych przychodów związanych z tym tytułem" - zaznaczono w komunikacie
29 maja 2024 r. Take-Two Interactive Software rozwiązała analogiczną umowę z OML (ONEMORE), a w ubiegłym roku z PCF (PCFGROUP).