Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w listopadzie wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 185 mln zł - były one o ok. 9,9% wyższe niż przed rokiem, podała spółka.
"Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-listopad wyniosły 2 098 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 19,6%" - czytamy w komunikacie.
Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w listopadzie 2016 roku wyniósł około 1,2%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-listopad 2016 roku wyniósł około 65,9%.
"W listopadzie 2016 roku otworzono 4 sklepy: 2 markety oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,4 tys. m2: 0,5 tys. m2 w marketach oraz 0,9 tys. m2 w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec listopada 2016 roku wyniosła 365. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec października 2016 roku wyniosła 173,1 tys. m2" - czytamy dalej.
Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.