Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody BoomBit spadły w kwietniu 2024 r. do 17,8 mln zł

Udostępnij
  • Przychody ze sprzedaży: 17,8 mln PLN:
    • w tym 17,5 z gier mobilnych i 0,3 mln z projektów blockchain,
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 6,7 mln PLN:
    • w tym 6,4 mln PLN bez przychodów z projektów blockchain
  • 18,7 mln pobrań
  • Gry z największymi przychodami:  Hunt Royale, Darts Club, Falling Art Ragdoll Simulator

[mln PLN]

Marzec

Kwiecień

zmiana % m/m

Przychody ze sprzedaży, w tym:

20,2

17,8

-11,8%

  •  z gier mobilnych

19,8

17,5

-11,6%

  • z projektów blockchain

0,4

0,3

-22,9%

Prowizje platform

1,5

1,2

-20,5%

User Acquisition

11,6

9,9

-14,7%

Przychody pomniejszone
o UA i prowizje platform

7,0

6,7

-5,1%

  • bez przychodów z projektów blockchain

6,6

6,4

-4,0%

Grupa BoomBit w kwietniu 2024 r. miała 17,8 mln PLN (-11,8%) przychodów ze sprzedaży, w tym 17,5 mln PLN z gier mobilnych i 0,3 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 9,9 mln PLN (-14,7%), a koszty prowizji platform do 1,2 mln PLN (-20,5%). Grupa miała w marcu 18,7 mln pobrań i 6,7 mln PLN (-5,1%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,4 mln PLN (-4,0%).

“W kwietniu ograniczyliśmy wydatki na User Acquisition w segmencie Hyper-Casual, co przy niższych przychodach pozwoliło wypracować nieznacznie niższy wynik do osiągniętego w poprzednim miesiącu. Szykujemy się na zwiększone wydatki związane z nowymi tytułami, które zapowiadaliśmy w tegorocznym pipelinie. Bowling Club, który zadebiutował pod koniec marca w kwietniu był szóstym najlepiej zarabiającym tytułem, kampanie marketingowe w tej grze wyglądają zdrowo i oczekujemy, że gra będzie stopniowo dalej rosnąć. Inne zbliżające się wydarzenie to Dark Forest, czyli największy w historii update w Hunt Royale, tu nadal podtrzymujemy datę wydania na końcówkę maja - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit..

Ponadto, jak wcześniej informowaliśmy, na 9 maja zaplanowaliśmy wydanie gry Dawn of Ages. Gra cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, po tzw. rejestracji wstępnej mieliśmy ponad 100 tysięcy graczy, a ich konwersja przekroczyła nasze oczekiwania i już teraz musimy zwiększyć przepustowość naszych serwerów. Od strony samej gry, niedawno dodaliśmy Battle Pass, co znacząco poprawiło i tak już imponujące KPI monetyzacyjne. Mamy więc wobec tej gry bardzo duże oczekiwania, jesteśmy przekonani, że będzie to jeden z najważniejszych tytułów w tegorocznym portfolio.”- dodał Marcin Olejarz.

Przychody ze sprzedaży [mln PLN]

W kwietniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami ponownie były Hunt Royale (2,6 mln PLN przychodów), Darts Club (2,1 mln PLN), oraz Falling Art Ragdoll Simulator (1,4 mln PLN).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus