- Przychody ze sprzedaży: 17,8 mln PLN:
- w tym 17,5 z gier mobilnych i 0,3 mln z projektów blockchain,
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 6,7 mln PLN:
- w tym 6,4 mln PLN bez przychodów z projektów blockchain
- 18,7 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Falling Art Ragdoll Simulator
[mln PLN] |
Marzec |
Kwiecień |
zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody ze sprzedaży, w tym: |
20,2 |
17,8 |
-11,8% |
|
19,8 |
17,5 |
-11,6% |
|
0,4 |
0,3 |
-22,9% |
Prowizje platform |
1,5 |
1,2 |
-20,5% |
User Acquisition |
11,6 |
9,9 |
-14,7% |
Przychody pomniejszone |
7,0 |
6,7 |
-5,1% |
|
6,6 |
6,4 |
-4,0% |
Grupa BoomBit w kwietniu 2024 r. miała 17,8 mln PLN (-11,8%) przychodów ze sprzedaży, w tym 17,5 mln PLN z gier mobilnych i 0,3 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 9,9 mln PLN (-14,7%), a koszty prowizji platform do 1,2 mln PLN (-20,5%). Grupa miała w marcu 18,7 mln pobrań i 6,7 mln PLN (-5,1%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,4 mln PLN (-4,0%).
“W kwietniu ograniczyliśmy wydatki na User Acquisition w segmencie Hyper-Casual, co przy niższych przychodach pozwoliło wypracować nieznacznie niższy wynik do osiągniętego w poprzednim miesiącu. Szykujemy się na zwiększone wydatki związane z nowymi tytułami, które zapowiadaliśmy w tegorocznym pipelinie. Bowling Club, który zadebiutował pod koniec marca w kwietniu był szóstym najlepiej zarabiającym tytułem, kampanie marketingowe w tej grze wyglądają zdrowo i oczekujemy, że gra będzie stopniowo dalej rosnąć. Inne zbliżające się wydarzenie to Dark Forest, czyli największy w historii update w Hunt Royale, tu nadal podtrzymujemy datę wydania na końcówkę maja - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit..
Ponadto, jak wcześniej informowaliśmy, na 9 maja zaplanowaliśmy wydanie gry Dawn of Ages. Gra cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, po tzw. rejestracji wstępnej mieliśmy ponad 100 tysięcy graczy, a ich konwersja przekroczyła nasze oczekiwania i już teraz musimy zwiększyć przepustowość naszych serwerów. Od strony samej gry, niedawno dodaliśmy Battle Pass, co znacząco poprawiło i tak już imponujące KPI monetyzacyjne. Mamy więc wobec tej gry bardzo duże oczekiwania, jesteśmy przekonani, że będzie to jeden z najważniejszych tytułów w tegorocznym portfolio.”- dodał Marcin Olejarz.
Przychody ze sprzedaży [mln PLN]
W kwietniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami ponownie były Hunt Royale (2,6 mln PLN przychodów), Darts Club (2,1 mln PLN), oraz Falling Art Ragdoll Simulator (1,4 mln PLN).