Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

E-Shopping Group celuje w podwojenie przychodów w 2024 r.

Udostępnij

Notowana na rynku NewConnect spółka E-Shopping Group szacuje, że w kwietniu br. osiągnęła niemal 344 tys. zł przychodów brutto ze sprzedaży, co stanowi wzrost o ponad 10% w stosunku do wysokości przychodów za marzec. Spółka zanotowała także 3237 zamówień, a więc o 5% więcej niż miesiąc wcześniej. Po bardzo udanym pierwszym kwartale i kontynuacji fali wzrostowej E-Shopping Group celuje w podwojenie przychodów za 2024 r. względem 2023 r.

- Cieszę się, że po raz kolejny mogę przekazać Akcjonariuszom informację o rosnących wynikach finansowych. ESG (ESHOPPING) dynamicznie się rozwija, co dodatkowo motywuje nas do intensyfikowania działań na rzecz systematycznego zwiększania liczby zamówień i wielkości przychodów. Aktualnie koncentrujemy się na poszukiwaniu perspektywicznych celów akwizycyjnych, które pomogą nam w krótkim czasie odnotować kilkukrotny wzrost przychodów – mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu w E-Shopping Group.

Szacowane wyniki za kwiecień 2024 prezentują tendencję wzrostową względem pierwszego kwartału, za który spółka odnotowała wyniki przewyższające jej pierwotne oczekiwania. Okres od stycznia do marca jest zwyczajowo najtrudniejszy dla branży e-commerce, lecz w przypadku E-Shopping Group przyniósł satysfakcjonujące przychody brutto ze sprzedaży, których wartość przekroczyła 981 tys. zł. Porównanie wyników za marzec 2024 do średniomiesięcznych wyników z okresu trzech wcześniejszych miesięcy wskazuje na wzrost przychodów brutto ze sprzedaży o niemal 5%. W tym samym okresie spółka zanotowała też wzrost liczby zamówień przekraczający 5%, co stanowi obiecujący prognostyk na kolejne okresy rozliczeniowe.

E-Shopping Group rozwija działalność bazującą na modelu dropshippingowym z marżą na poziomie 30%. Jednocześnie wprowadza na rynek marki własne, z których pierwszą jest Bentivolio. Jej uruchomienie stanowiło ważny krok w zwiększaniu skali biznesu oraz realizacji celu związanego z osiąganiem wyższych marż. Aktualnie spółka pracuje nad kolejnymi brandami, które pozwolą jej długoterminowo budować silne przewagi konkurencyjne. Jeszcze w tym roku firma planuje wprowadzić na rynek nową markę własną z branży FMCG.

Celem E-Shopping Group jest także sukcesywna ekspansja zagraniczna i budowanie multibrandowego huba w segmencie międzynarodowej sprzedaży internetowej. Oferta spółki jest już dostępna w Czechach i na Słowacji, a niedługo ma się pojawić także w Rumunii i na Bliskim Wschodzie.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus