Spółka wygenerowała w marcu przychody ze sprzedaży na poziomie 1,3 mln PLN i niewielki zysk netto. Wpływ na zwiększenie rentowności miała m.in. modernizacja monetyzacji w Real Boxing 2. Real Boxing 3 trafi do fazy soft-launch w kwietniu.
Spółka przesunęła termin rozpoczęcia fazy soft-launch Real Boxing 3.
- Real Boxing 3 funkcjonuje już jako wewnętrzny, grywalny prototyp, jednak chcemy by wersja skierowana do fazy soft-launch pozwoliła zweryfikować jak najwięcej funkcjonalności, co zapewni wyższą opłacalność całego procesu. Stąd przesunięcie terminu startu z marca na kwiecień. Dla procesu produkcyjnego nie jest to duża różnica, dla jakości danych, które będziemy zbierać może okazać się istotne – podkreśla Piotr Gamracy, CEO VVD (VIVID) - Równolegle weryfikujemy możliwości pozyskania kolejnych partnerów. Współpraca z BBT (BOOMBIT) przy tworzeniu Boxing Ring, Clash of Warriors pokazała, że potrafimy współpracować efektywnie, korzystając z posiadanych już wiedzy i assetów – dodaje Prezes.
Mimo zaawansowanych prac nad rozwojem Real Boxing 3, Spółka nie porzuca drugiej części bokserskiej sagi.
- Nieustannie pracujemy nad rozwojem i modernizacją monetyzacji w Real Boxing 2. W skutek podjętych działań istotnie poprawiliśmy balans. Od kilku tygodni obserwujemy trend, który wskazuje na rosnący udział zakupów przez użytkowników twardej waluty w całości jej dystrybucji. W trakcie realizacji są kolejne działania optymalizacyjne, które powinny przynieść pozytywne rezultaty- podkreśla Bartosz Biniecki, Game Director marki Real Boxing.