Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Piotr Gamracy, Vivid Games: Styczeń był trudnym miesiącem dla Real Boxing 2

Udostępnij

Spółka wypracowała w styczniu 1,32 mln zł przychodów. EBITDA jest na poziomie 0,14 mln, a stan środków na rachunkach bankowych pozostaje zbliżony do grudniowego.

- Styczeń był trudnym miesiącem dla Real Boxing 2. Musieliśmy zaadresować w grze zmiany wynikające z nowych przepisów dotyczących prywatności użytkowników. Wpłynęło to negatywnie m.in. na kampanie UA oraz kosztowało nas wiele wysiłku i czasu. Było jednak niezbędne dla zachowania zgodności z nowymi regulacjami. Dokonaliśmy także analizy naszych wewnętrznych procesów, w szczególności współpracy na linii produkt, business inteligence i UA. Jest wiele miejsc, które możemy ulepszyć, dlatego zdecydowaliśmy się na dokonanie głębokich zmian w organizacji pracy, by wspierać funkcjonowanie i rozwój zarówno obecnego jak i, przede wszystkim, przyszłego portfolio. W ostatnim kwartale 2023 pozyskaliśmy osobę, która pokieruje obszarem business inteligence i zadba o właściwy przepływ informacji pomiędzy kluczowymi działami - podsumowuje prezes Spółki, Piotr Gamracy.  - To na czym jesteśmy teraz najbardziej skupieni to przygotowanie Real Boxing 3 do rozpoczęcia fazy soft launch. Założenia są ambitne, jednak wszystko idzie zgodnie z planem i już w marcu gra trafi do pierwszej grupy użytkowników. Soft launch ma nie tylko zbadać zainteresowanie i zaangażowanie graczy, ale także zweryfikować działanie kluczowych funkcjonalności, w tym trybu multiplayer. Podczas marcowej konferencji GDC w San Francisco będę prezentować tytuł potencjalnym partnerom biznesowym i inwestorom - dodaje prezes.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus