BLO (BLOOBER) zdecydował się na utworzenie nowej marki ‘’Broken Mirror Games”.
To oficjalny początek działań second party krakowskich mistrzów horroru pod tą marką, stanowiący realizację planu strategicznego na lata 2023-2027. Nowy label zostanie zaprezentowany partnerom firmy podczas konferencji DICE w Las Vegas, która odbędzie się w dniach 13-15 lutego.
Broken Mirror Games to nowy brand, który będzie funkcjonował w ramach spółki Bloober Team. Nowa marka zajmie się produkowaniem oraz wydawaniem gier, które powstają w ramach segmentu second party. Podjęcie uchwały przez Zarząd Bloober Team o utworzeniu Broken Mirror Games oficjalnie rozpoczyna działania spółki związane z tworzonym w ramach tego segmentu operacyjnego portfolio gier pod nowym labelem. Znajdą się w nim projekty deweloperskie, realizowane produkcyjnie we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz spółkami zależnymi i stowarzyszonymi Bloober Team. Będą one wydawane zarówno w formule self-publishing przez samą spółkę (pod marką Broken Mirror Games), jak i we współpracy z zewnętrznym wydawcami.
– Działania związane z second party prowadzimy już od kilkunastu miesięcy. Zbliża się okres początku kampanii promocyjnej pierwszego z tytułów i postanowiliśmy, że chcemy ją rozpocząć pod szyldem nowej marki. Nasze analizy pozwoliły nam dokonać wyboru marki, która - wierzymy - już w najbliższej przyszłości zaskoczy świeżym podejściem do gier z gatunku horror - komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team. - Już za chwilę w Las Vegas, podczas konferencji DICE, przedstawimy nasz nowy brand i rozpoczniemy rozmowy z partnerami w ramach Broken Mirror Games.
Broken Mirror Games to dział w Bloober Team, posiadający własne zasoby ludzkie, jednak ściśle współpracujący z zespołem first party Bloober Team.
– Chcemy uwolnić prawdziwy potencjał horroru poprzez wymianę know-how oraz współpracę z innymi twórcami, którzy mają swoją specjalizację. Podobnie jak naprawianie „rozbitego lustra” wymaga odnalezienia brakujących elementów, tak samo nasza podróż polega na łączeniu odpowiednich kompetencji. Jako producent działający pod patronatem Bloober Team wnosimy naszą wiedzę w zakresie tworzenia wielowarstwowych narracji w klimacie horroru - komentuje Piotr Babieno - Nad każdym projektem będzie czuwał nasz główny zespół kreatywny. Realizacja tego elementu planu strategicznego pozwoli nam na skalowanie biznesu bez utraty jakości. Mówiliśmy o tym, że spodziewamy się, że nadchodzący czas będzie dla nas wyjątkowo korzystny, ale najważniejsze, że dochodzimy do tego w sposób organiczny, znacznie zwiększając obecne możliwości spółki.