Notowana na NewConnect spółka ESG (ESHOPPING), od czasu zmiany profilu działalności, osiąga zadowalające wyniki na krajowym i zagranicznym rynku e-commerce. Przychody spodziewane w styczniu 2024 roku przewyższają oczekiwania, sięgając blisko 370 tys. zł brutto. Pomimo trudnego otoczenia rynkowego, liczba zamówień utrzymuje się na stabilnym poziomie, oscylując na poziomie ponad 3110 zamówień. Najnowsze wyniki obejmują sprzedaż produktów optycznych z nowo wprowadzonej marki własnej E-Shopping Group – Bentivolio.
- Mimo wyzwań rynkowych które zawsze spotykają branżę e-commerce na początku roku, sprzedaż w styczniu przewyższa nasze oczekiwania, a utrzymujący się koszyk na poziomie kilku tysięcy zamówień świadczy o realnej i stabilnej kondycji naszego biznesu, opartego o efektywny model dropshippingu i pierwszą markę własną. Osiągane wyniki stanowią obiecujący prognostyk na cały bieżący rok, który planujemy spędzić na kontynuowaniu systematycznego wzrostu i generowaniu zadowalającej marży, co mamy nadzieję przysłuży się także naszym Akcjonariuszom. – mówi Maciej Nowak, członek zarządu E-shopping Group SA.
E-shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym. Zdywersyfikowany asortyment dostępny jest w ramach m.in. platform tj.: StrefaDomOgrod.pl, NarzędziowySklep.com.pl, PrzemyslowaHurtownia.pl, OdkrywcyZabawek.pl, SameZdrowe.pl, czy OgrodCentrum.pl.
- Nasza obecność w sektorze e-commerce od początku przynosi zamierzone efekty. Ostatnio wzbogaciliśmy naszą ofertę o markę własną "Bentivolio". Asortyment optyczny zdobył błyskawicznie uznanie klientów, co wzmacnia nasze przekonanie, że warto rozwijać portfolio o kolejne brandy. Nowa marka ma spory potencjał do zapełnienia rynkowej luki, oferując różnorodną gamę modeli o intrygującym designie i wysokiej jakości wykonania. – mówi Dariusz Wais, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group S.A. – To wszystko sprawia, że z optymizmem patrzymy w przyszłość oraz zmotywani pracujemy nad kolejnymi markami własnymi. – dodaje.
Marka Bentivolio, dostępna pod adresem: www.bentivolio.com, jest 8. brandem w portfolio spółki, która warto przypomnieć, że swoją działalność w obszarze e-commerce rozwija zaledwie od stycznia 2023 roku. Działalność ma zasięg globalny, a sprzedaż internetowa już odbywa się na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji.
- Kolejnym rynkiem zagranicznym będzie rynek rumuński. Spodziewamy, że będziemy tam dostępni w najbliższej przyszłości, a nasze przychody z rynków zagranicznych będą stanowiły istotny procent naszych obrotów – komentuje Maciej Nowak.
Szacuje się, że do 2027 roku polski rynek e-commerce będzie wart 187 mld zł.