PMA (PRIMAMODA) wyemituje 3 tys. dwuletnich obligacji zabezpieczonych serii A o łącznej wartości maksymalnej do 3 mln zł, podała spółka.
"Poprzez emisję obligacji pozyskamy dodatkowe środki na finansowanie dalszego rozwoju działalności spółki. Przede wszystkim będziemy kontynuować działania, dzięki którym systematycznie zwiększamy potencjał sprzedaży. W planach mamy rozbudowanie oferty w segmencie modowym, poprzez wprowadzenie nowych linii produktów, jak również efektywny rozwój kanałów sprzedaży online, z wykorzystaniem strategii omnichannel" - powiedział prezes Dariusz Plesiak, cytowany w komunikacie.
Emisja obligacji przeprowadzona będzie w ramach oferty prywatnej poprzez złożenie propozycji ich nabycia nie więcej niż 149 indywidualnie oznaczonym inwestorom, podano w materiale.
Zapisy rozpoczną się 21 listopada, termin zakończenia zaplanowano na 7 grudnia.
Oprocentowanie obligacji będzie stałe i wyniesie w skali roku 8,25%.
Do tej pory spółka wyemitowała 3,2 mln akcji, w tym 1,2 mln w dniu debiutu.
Prima Moda działa od 2000 roku, jest właścicielem marek Primamoda, Primamoda Young oraz Primamoda Fitting. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku