Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sławomir Ziemski, Miraculum: W minionym miesiącu bardzo dobry wynik odnotował nowoczesny kanał dystrybucji

Udostępnij

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna MIR (MIRACULUM) od stycznia do końca sierpnia wypracowała 31,3 mln zł. przychodów, co stanowi wzrost o 13 względem analogicznego okresu ubiegłego roku. W samym sierpniu przychody spółki wyniosły 3,6 mln zł i były wyższe o 6 proc. r/r. W minionym miesiącu najlepszą sprzedaż spółka odnotowała w nowoczesnym kanale dystrybucji – wpływy z tego tytułu wyniosły 1,6 mln i jest to o 96 proc. więcej niż w sierpniu 2022 r.

Narastająco, nowoczesny kanał dystrybucji wypracował przychody na poziomie 13,2 mln zł – o 20 proc. więcej r/r.

- Sprzedaż w Miraculum utrzymuje się na wysokim poziomie, w minionym miesiącu bardzo dobry wynik odnotował nowoczesny kanał dystrybucji. Jest to konsekwencja wdrażania interesującej oferty produktowej, budowania świadomości naszych polskich marek, możliwości przygotowania oferty praktycznie dla wszystkich klientów, w ramach posiadania zdywersyfikowanego portfela produktowego oraz w szczególności uczciwej polityki cenowej (w tym nie stosowania tak powszechnego downsizingu). Mniejsze przychody z tytułu eksportu wynikają z wysokiej bazy w roku poprzednim, kiedy to zrealizowaliśmy bardzo duży kontrakt dla klienta z Arabii Saudyjskiej. Pracujemy nad dalszym umacnianiem tego kanału. W najbliższym czasie mamy zaplanowany udział w jesiennych targach kosmetycznych w Dubaju, co powinno przełożyć się na nowe zagraniczne kontrakty – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

W sierpniu 2023 r. wpływy z eksportu wyniosły 0,9 mln zł i było to o 33 proc. mniej niż rok wcześniej. Narastająco, w tym kanale Miraculum wypracowało 7,7 mln zł i jest to 22 proc. więcej r/r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus