Reklama to w dzisiejszym świecie nieodłączny element prowadzenia firmy. Poza jej istnieniem warto zadbać o to, aby przynosiła efekty i przyciągała klientów. Jak to zrobić? Oto metody stosowane przez InPost, które marka zdecydowała się udostępnić zainteresowanym współpracą klientom. Zobacz ofertę i wybierz coś dla siebie!
Ogólnopolski zasięg reklamy – Paczkomat® w roli billboardu
Automaty Paczkomat to urządzenia, które można znaleźć w całej Polsce, są dobrze rozpoznawalne i pozytywnie kojarzone – dzięki nim do klientów błyskawicznie docierają ich paczki. Nie jest to jednak jedyny sposób, w jaki urządzenia te mogą być pomocne. Firma InPost zaczęła je wykorzystywać w formie reklamy zewnętrznej – automaty można od teraz okleić wielkoformatowymi banerami reklamowymi.
Dzięki temu reklamy mogą docierać do odbiorców przez całą dobę, za każdym razem, gdy mijają oni automat. Są usytuowane w ponad 20 000 miejsc, co zapewnia zarówno dotarcie do wielu odbiorców w jednym czasie, jak i dobrą widoczność banerów.
Co więcej, to nie jedyny sposób na reklamowanie się przy pomocy urządzenia Paczkomat. Wyświetlacze służące do ich obsługi pozwalają na wyświetlanie krótkich materiałów wideo lub reklam statycznych, które docierają do nawet 4 milionów użytkowników miesięcznie.
Reklama zewnętrzna – znane metody marketingowe w nowych odsłonach
InPost znany jest z kreatywności, dlatego ich rozwiązania reklamowe także nie stanowią nic banalnego. Ulotki czy próbki produktów to świetna metoda na zaprezentowanie swojego produktu i zachęcenie klientów do nawiązania współpracy. Teraz to możliwe także z InPost.
W ramach współpracy klienci mogą dołączać do paczek w skrytkach próbki swoich produktów lub ulotki, które są odbierane wraz z przesyłką. Pozwala to na zawężenie relacji handlowych z klientem, zapoznanie odbiorców z produktami i podstawowymi informacjami o firmie. Odpowiednio przygotowane materiały promocyjne zapewnią zainteresowanie, szczególnie że są dostarczane do atrakcyjnej grupy odbiorców.
Reklama w Internecie – inpost.pl nie tylko do wysyłania paczek
Strona inpost.pl to miejsce, dzięki któremu można obsłużyć wysyłkę paczek, a także pozostawić swoją reklamę. Budowa strony pozwala na atrakcyjne rozmieszczenie banerów reklamowych, dzięki czemu żaden klient nie ominie ich swoim wzrokiem. Zasięg do 3 mln wyświetleń w miesiącu może znacznie wzbudzić zainteresowanie przedsiębiorstwem i ruch na stronie, który można uzyskać przez przyciągający, zachęcający do kliknięcia baner.
Alternatywą może być reklamą w Managerze Paczek. Portal służący do generowania listów przewozowych i obsługi paczek to świetne miejsce, aby się zareklamować. Miesięczne dotarcie do setek tysięcy użytkowników zapewnia dobrą widoczność w sieci, w atrakcyjnej, określonej grupie odbiorców, co zwiększa szansę na konwersję i dokonywanie przez użytkowników oczekiwanych zachowań konsumenckich.
Inne opcje, to reklama oferty firmy w newsletterze wysyłanym do użytkowników, a także w aplikacji mobilnej InPost Mobile, którą pobrało już prawie 10 milionów użytkowników!
Jak rozpocząć współpracę?
Nawiązanie współpracy z InPost jest banalnie proste, dzięki formularzom kontaktowym. Osoby zainteresowane usługami reklamodawcy znajdą go na stronie inpost.pl. Do jego wypełnienia potrzebne są takie informacje jak:
-
e-mail;
-
telefon;
-
interesujące opcje reklamowe (do wyboru przy pomocy rozwijalnej listy).
Dodatkowo można napisać krótką wiadomość, w której zawrze się osobiste uwagi. Po rozpatrzeniu wniosku konsultant firmy skontaktuje się z klientem, w celu ustalenia dalszych szczegółów współpracy oraz odpowiedzi na wszelkie nurtujące pytania.
Dodatkowo w ramach usług InPost klienci mogą skorzystać z indywidualnie przygotowanej oferty, która zostanie opracowana z doradcą i dopasowana do potrzeb przedsiębiorstwa.
Zalety reklamowania się z InPost
InPost jest firmą, która jest skuteczna w działaniach, których się podejmuje. Z tego względu paczki docierają do klientów w błyskawicznym tempie, a reklama jest skuteczna i przynosząca zadowalające efekty. Może to być szczególnie przekonujące dla osób, które obawiają się inwestowania w coś, co nie da efektów.
Dodatkowo dostęp do różnych kanałów marketingowych pozwala na wybór tych, które są najbardziej interesujące i będą najskuteczniejsze w danej branży. Czy są one skuteczne? Wszystkie zostały wcześniej wypróbowane przez markę, a ta stała się dzięki nim rozpoznawalna także w marketingowym świecie – za pomysłowość, efektywność i profesjonalne podejście.