Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Grupy Azoty rozszerza współpracę z COMPO EXPERT GmbH

Udostępnij

ATT (GRUPAAZOTY) podpisała nową umowę handlową z COMPO EXPERT GmbH, na mocy której istotnie zwiększona zostaje oferta nawozów Grupy Azoty, które będą dystrybuowane przez COMPO EXPERT na rynkach zagranicznych, a w portfolio oferowanych produktów znajdą się wszystkie nawozy azotowe i wieloskładnikowe. Kontrakt został zawarty na czas nieokreślony, a harmonogram dystrybucji obejmuje okres od 1.10.2023 r. do 31.12.2024 r.

W ramach poszerzonej współpracy Compo Expert będzie prowadzić sprzedaż produktów Grupy Azoty na rynkach zagranicznych, docelowo poprzez sieć swoich spółek z biurami sprzedaży zlokalizowanymi w 22 krajach i sprzedażą prowadzoną w ponad 100 krajach w pierwszej kolejności w Europie, ale również w Ameryce Południowej i Północnej oraz w Afryce i Azji.

Silna międzynarodowa pozycja COMPO EXPERT powoduje, że podjęliśmy decyzję o zwiększeniu skali naszej współpracy na rynkach zagranicznych. Jestem przekonany, że rozbudowana sieć dystrybucji COMPO EXPERT pozwoli Grupie Azoty na skuteczną ekspansję na nowe rynki zbytu - mówi Tomasz Hinc, Prezes Zarządu Grupy Azoty S.A.

Poszerzenie oferty nawozów Grupy Azoty, które będą dystrybuowane przez COMPO EXPERT to istotny krok w kierunku rozwoju naszej dotychczasowej współpracy. Nie mam wątpliwości, że doświadczenie i rozbudowana sieć sprzedaży COMPO EXPERT będą pomocne w kontekście rozwoju biznesu Agro Grupy Azoty na rynkach zagranicznych – mówi Ingo Müller, Prezes Zarządu COMPO EXPERT GmbH.

Dotychczasowe doświadczenie COMPO EXPERT sprawia, że spółka jest dla nas naturalnym partnerem w obszarze rozwoju naszego biznesu na rynkach zagranicznych. W naszym portfolio mamy najwyższej jakości produkty, które odpowiadają na wymagające regulacje europejskiej polityki klimatycznej, stąd mamy solidne podstawy, aby wzmacniać pozycję segmentu Agro Grupy Azoty na rynku międzynarodowym – mówi Tomasz Cekała, Dyrektor Departamentu Handlu Segmentu Agro.

W ramach podpisanej umowy określone zostały również wspólne działania marketingowe w obszarze nawozów i marki Grupy Azoty.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus