Spółka wygenerowała w lipcu przychody na poziomie 1,7 mln zł i stratę w wysokości 220 tys. zł. Narastająco przychody wynoszą 13,4 mln zł, a zysk 0,3 mln zł.
Zespoły produkcyjne zgodnie z planem realizują kolejne etapy prac nad Real Boxing 3 i Easy Boxing. Zarząd pozostaje skupiony na realizacji ogłoszonej w kwietniu strategii. Kolejnych partnerów biznesowych będzie pozyskiwać m.in. na targach GamesCom w Kolonii, pod koniec sierpnia.
- Naszym priorytetem są teraz obecne i nowe tytuły oraz poszukiwanie kolejnych, po BBT (BOOMBIT), partnerów biznesowych. Jestem zadowolony z postępów jakie odnotował w ostatnich miesiącach zespół pracujący nad Real Boxing 3. Prace realizowane są zgodnie z planem, w prototypie implementowane i testowane są kolejne funkcjonalności. Pod koniec sierpnia bierzemy udział w GamesCom w Kolonii, gdzie spotkamy się z potencjalnymi partnerami strategicznymi z różnych obszarów. Real Boxing 3 z pewnością będzie jednym z głównych tematów zaplanowanych rozmów - podkreśla Piotr Gamracy, CEO VVD (VIVID).
W połowie miesiąca jeden z kluczowych tytułów Spółki - Eroblast - trafił na Nintendo Switch, a wersje iOS i Android otrzymały tłumaczenie na hiszpański. “Eroblast bardzo dobrze wpisuje się w specyfikę Nintendo Switch. Wyniki sprzedaży za pierwsze dwa tygodnie napawają optymizmem. Wydawca, jeszcze w sierpniu, zaproponuje użytkownikom kolejne płatne paczki dodatków. Jeśli chodzi o wersje iOS i Android, wierzymy, że dzięki tłumaczeniu na hiszpański zwiększymy efektywność monetyzacji na kolejnym, bardzo dużym rynku. Efektywność i rentowność, zarówno premiery na Nintendo Switch, jak i wprowadzenia hiszpańskiej wersji językowej będziemy w stanie ocenić po wakacjach” - stwierdza Łukasz Kamiński, product owner Eroblast.