CDL (CDRL) planuje wejścia na nowe rynki w przyszłym roku, a także skoncentrować się na rozwoju e-commerce, poinformował wiceprezes spółki Tomasz Przybyła.
"Pracujemy obecnie nad nowymi rynkami, w 2017 r. W przyszłym roku będziemy otwierać także kolejne sklepy na rynkach, na których już istniejemy, zwłaszcza są to Rumunia, Czechy i Słowacja - łącznie planujemy otworzyć 10 sklepów, natomiast trudno w tej chwili prognozować otwarcia poza Unią Europejską, w tym obszarze wszystko zależy od decyzji naszych zagranicznych partnerów" - powiedział Przybyła podczas spotkania z dziennikarzami.
Podkreślił także, że istotnym celem w 2017 r. będzie rozwój sklepów internetowych. Sklep www ma 6 wersji językowych: polski, angielski, słowacki, czeski i austriacki, w IV kw. uruchomiony zostanie niemiecki, a w przyszłym roku w wersji rumuńskiej.
"W tym roku planujemy jeszcze kilkanaście otwarć, 7 w Polsce, 3 w krajach Unii Europejskiej oraz 6 poza Unią. Natomiast w przyszłym roku powinniśmy osiągnąć w Polsce już docelową liczbę sklepów - 250, a także powiększyć ilość placówek sezonowych, których powinno być 15-20" - dodał Przybyła.
Na koniec III kw. 2016 r. CDRL miał 476 sklepów, w tym w Polsce 237 (144 franczyzowych, 93 własne), w Europie 137 (59 franczyzowe, 77 shop in shop oraz 1 własny), poza UE 102 (30 monobrandowych i 72 shop in shop).
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.