RON (RONSON), po sprzedaniu 546 lokali w okresie I-III kw br., celuje w sprzedaż na poziomie ok. 800 w całym roku, poinformował dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Andrzej Gutowski.
"Powalczymy o wynik 800, który jest niższy od zakładanego przez spółkę jeszcze niedawno. Liczyliśmy bowiem m.in., że projekt miasto Miasto Moje nam się 'odpali' wcześniej" - powiedział Gutowski podczas konferencji prasowej.
Wskazał, że choć sprzedaż po 9 miesiącach roku sprzedaż spadła o 17% r/r do 546 lokali, wartościowo spadek wyniósł tylko 4%. Ponadto wzrosła średnia cena mieszkań sprzedanych w okresie I-III kw., która wyniosła 433 tys. zł wobec 375 tys. rok wcześniej. Najlepiej sprzedającymi się projektami były Espresso i City Link w Warszawie oraz Kamienica Jeżyce w Poznaniu.
"W tej chwili łączna oferta przekracza 1 200 lokali. Część z tych projektów jest w początkowej fazie sprzedaży więc to pozwala nam z dużym optymizmem myśleć o 2017 r. Na pewno celem jest utrzymanie poziomu oferty powyżej 1000, bo to nam będzie pozwalało na realizację sprzedaży w okolicach 900-1000 lokali w skali roku" - powiedział Gutowski.
W okresie I-III kw. br. spółka wprowadziła do oferty 921 lokali, z czego większość w ciągu ostatnich 4 miesięcy.
Ronson to spółka deweloperska notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r. W 2015 r. sprzedała 906 mieszkań, tj. o 27% więcej niż rok wcześniej.