Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

LiveChat Software: HelpDesk ma już ponad tysiąc klientów

Udostępnij

HelpDesk, rozwiązanie wspierające komunikację tekstową dla biznesu, ma już ponad tysiąc klientów. To już trzeci produkt z portfolio spółki LVC (LIVECHAT), który osiągnął ten poziom rozwoju. HelpDesk pomaga m.in. w zarządzaniu tzw. ticketami, czyli sprawami/zgłoszeniami klientów, pozwalając na znaczne skrócenie czasu obsługi spraw i poprawę ich satysfakcji

„Tysiąc płatnych klientów produktu SaaS to poziom, który oznacza, że rozwiązanie przetrwało pierwszy okres rozwoju i zostało zaakceptowane przez rynek. Przed nami teraz bardzo dużo pracy, żeby HelpDesk dawał swoim klientom i użytkownikom końcowym jeszcze więcej wartości”- powiedział Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software.

Z HelpDesk korzystają firmy z kilkudziesięciu krajów świata i bardzo różnych branż, w tym m.in.: STS Gaming Group, Tradera, RateGenius, AchieveCE, PureGear, 4over4.com, czy BirdieBall.

„HelpDesk pomaga naszym partnerom skrócić czas obsługi klienta. Dlatego obecnie koncentrujemy się na automatyzacji, ale nie jest ona celem samym w sobie. Jest nim poprawa doświadczenia użytkownika końcowego, co przekłada się na budowanie relacji między firmami a ich klientami”- powiedział Rafał Kloc, szef produktu HelpDesk (Head of HelpDesk).

Przykładem udanego wdrożenia HelpDesk może być np. Brastel - japońska firma telekomunikacyjna, która skróciła dzięki temu rozwiązaniu średni czas rozwiązania sprawy klienta o 39 procent. W przypadku kanadyjskiego Valley Driving School było to aż 50 procent.

HelpDesk obsługuje komunikację e-mail, ale może być również zintegrowany z innymi kanałami komunikacji, w tym oczywiście z LiveChat. W przeciwieństwie do flagowego produktu LiveChat Software, HelpDesk dedykowany jest wyłącznie komunikacji asynchronicznej. Natomiast tzw. ticket to inaczej sprawa zgłoszona przez klienta - system ticketowy może rejestrować cały proces jego obsługi w firmie przez poszczególne osoby lub działy oraz wykonywane w związku z nim czynności.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus