Grupa CDL (CDRL), właściciel marki Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz supermarketów z produktami dla dzieci Buslik, podsumowuje sprzedaż po I półroczu 2023 r. W omawianym okresie CDRL S.A. wygenerowało niemal 131 mln zł, co oznacza spadek względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 4 proc. Wzrosty odnotował polski kanał e-commerce, który od początku roku do końca czerwca wypracował niemal 28 mln zł czyli o 15 proc. więcej niż rok wcześniej.
- Mimo słabszego wyniku sprzedażowego w drugim kwartale, cieszymy się, że polski sklep internetowy odnotowuje wzrosty. Duże nadzieje wiążemy ze zbliżającym się szczytem sprzedaży w sierpniu i aktualnie koncentrujemy nasze wysiłki na wprowadzeniu do salonów oraz sklepów internetowych oferty szkolnej – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
W samym II kwartale 2023 roku przychody w CDRL S.A. wyniosły 59,5 mln zł i jest to 16 proc. mniej niż rok wcześniej. Polski kanał e-commerce wygenerował w tym okresie 11,9 mln zł i jest to wzrost o 9 proc. r/r.