Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody Auxilia wzrosły o 15% r/r do 7,15 mln zł w I-III kw. 2016 r.

Udostępnij

Zysk netto AUX (AUXILIA) w I-III kwartale 2016 r. wyniósł 364 tys. zł wobec 999 tys. zł rok wcześniej, poinformowała spółka. Wynik EBITDA sięgnął 999 tys. zł wobec 1 484 tys. zł rok wcześniej, a przychody wyniosły 7 152 tys. zł, czyli o 15% więcej w stosunku do poprzedniego roku, podano również.

"Minione trzy kwartały 2016 roku były dla nas bardzo intensywne. Działania, które zrealizowaliśmy mają przygotować Grupę do dalszych wzrostów. Postawiliśmy na rozwój sieci sprzedaży i pracowników, by w pełni móc realizować założone cele biznesowe. Dzięki otwarciu kolejnych oddziałów dotarliśmy do nowych rynków geograficznych. Jesteśmy już obecni w całej Polsce i zebraliśmy silny zespół specjalistów. Polepszyliśmy również procesy w sferze technologii informacyjnych. Dodatkowo pracowaliśmy nad szeregiem usług i rozwiązań, które są dostosowane do potrzeb naszych klientów" - powiedział wiceprezes Krzysztof Górka, cytowany w komunikacie.

Wartość pozyskanego portfela spraw odszkodowawczych od stycznia do września 2016 r. wyniosła 33 293 tys. zł, co oznacza 12% wzrostu wobec tego okresu rok wcześniej, podano również.

"W samym III kwartale 2016 roku przychody ze sprzedaży osiągnęły 2 131 tys. zł i były wyższe o 7,5% w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Wynik EBITDA w tym okresie wyniósł -395 tys. zł, na poziomie netto odnotowano stratę w wysokości 531 tys. zł. Na osiągnięte wyniki wypływ miały jednorazowe koszty związane z przeprowadzoną emisją obligacji oraz utworzeniem nowych oddziałów regionalnych. Zwiększone koszty w tym okresie związane były również ze wzrostem zatrudnienia w nowych oraz istniejących oddziałach" - czytamy w komunikacie.

Grupa kapitałowa Auxilia działa na rynku odszkodowawczym od ponad 10 lat, specjalizując się w szkodach osobowych, w tym w wypadkach komunikacyjnych. Jest liderem branży w segmencie premium. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od stycznia 2016 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus