Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w I kwartale 2023 r. wygenerowała 71,4 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. Jest to o 8 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
- Pierwszy kwartał w spółce CDRL S.A. pod względem przychodów oceniamy pozytywnie. Sytuacja społeczno-gospodarcza stabilizuje się, a my jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na sezon wiosenno-letni, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Polacy, po lekkim, zeszłorocznym przestoju spowodowanym wybuchem wojny, znów coraz częściej robią zakupy online. Odzwierciedla to wzrost przychodów w polskim kanale e-commerce CDL (CDRL) W I kwartale wpływy z tego tytułu wyniosły 16 mln zł, czyli o 21 proc. więcej r/r.