Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w grudniu 2022 r. równe 180,7 mln zł, czyli o 4,2% więcej niż w analogicznym miesiącu 2021 r.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w grudniu 2022 r. do 72,7 mln zł, czyli o około 6,1% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła 107,9 mln zł, o 12,5% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie w całym 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe 1 279,4 mln zł (+19,6% r/r). Za 649,9 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 629,6 mln zł jubilerski. To odpowiednio +14,1% i +25,8% w stosunku do 2021 r.Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec 2022 r. równa 52 tys. m2, o -0,7% mniej r/r.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus