IMS podpisał umowę ze znaną siecią stacji benzynowych dotyczącą świadczenia usług audiomarketingu i Digital Signage. Szacowana wartość przychodów IMS, w 4-letinm czasie trwania kontraktu wynosi 10 mln zł.
"Zawarta umowa znacząco rozszerza dotychczasową współpracę między stronami" - podano w komunikacie
Kontrakt obejmuje sprzedaż urządzeń Digital Signage, ich instalacje i serwis oraz sprzedaż systemów nagłośnieniowych, wynajem urządzeń do audiomarketingu i dostarczanie playlist muzycznych.
"W wyniku realizacji kontraktu, portfolio lokalizacji abonamentowych Emitenta powiększy się o ok. 900 sztuk. W ocenie Zarządu Emitenta, kontrakt ten pokazuje wysokie i wciąż rosnące zainteresowanie firm z różnych obszarów gospodarczych wysokiej jakości usługami marketingu sensorycznego dostarczanymi przez Spółkę i całą Grupę Kapitałową IMS. Realizując kontrakt w zakresie audiomarketingu, Spółka będzie korzystać z wysokiej klasy baz muzycznych Closer Music. Jakość kontentu muzycznego Closer Music była niewątpliwym atutem przy negocjacji kontraktu" - dodano