Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Niemal 12% wzrost sprzedaży VRG w listopadzie 2022 r.

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w listopadzie 2022 r. równe 103,2 mln zł, czyli o 11,9% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w listopadzie 2022 r. do 56,3 mln zł, czyli o około 7,9% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła 46,9 mln zł, o 17,1% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe 1 098,4 mln zł (+22,5% r/r). Za 576,7 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 521,7 mln zł jubilerski. To odpowiednio +17,1% i +29% w stosunku do pierwszych jedenastu miesięcy 2021 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec listopada 2022 r. równa 52,4 tys. m2, o -1,2% mniej r/r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus