WYBRANE DANE FINANSOWE | trzy kwartały 2022 | trzy kwartały 2021 | dynamika |
---|---|---|---|
tys. zł | |||
Przychody ze sprzedaży ogółem i zrównane z nimi: | 31 563,67 | 17 776,16 | 78% |
Przychody ze sprzedaży | 30 837,73 | 16 432,09 | 88% |
Koszt wytworzenia na własne potrzeby | 725,94 | 1 344,07 | -46% |
Koszty działalności operacyjnej | -29 269,21 | -20 347,53 | 44% |
Zysk (-strata) na sprzedaży | 2 294,46 | -2 571,37 | |
Zysk (-strata) na działalności operacyjnej | 3 303,90 | -1 550,21 | |
Całkowite dochody ogółem | 2 910,58 | -1 852,07 | |
EBITDA | 6 193,63 | 2 957,93 | 109% |
Wynik na jedną akcję - podstawowy (w PLN/EUR) | 0,09 | -0,06 | |
Wynik na jedną akcję - rozwodniony (w PLN/EUR) | 0,09 | -0,06 | |
zysk | 2 910,58 | -1 852,07 | |
Średnia ważona liczba akcji zwykłych w szt. | 32 169 544 | 32 169 544 | |
Średnia ważona rozwodniona liczba akcji zwykłych w szt. | 32 169 544 | 32 169 544 | |
Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej | 3 300,31 | 1 131,72 | 192% |
Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej | 2 948,76 | -1 409,44 | |
Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej | -3 072,60 | -5 080,79 | |
Stan środków pieniężnych na koniec okresu | 6 229,30 | 2 632,76 | 137% |
30.09.2022 | 31.12.2021 | ||
Aktywa trwałe | 13 604,29 | 15 878,00 | -14% |
Aktywa obrotowe | 12 436,33 | 7 688,89 | 62% |
Aktywa razem | 26 040,62 | 23 566,89 | 10% |
Kapitał własny | 9 533,91 | 6 623,33 | 44% |
Kapitał podstawowy | 3 228,58 | 3 228,58 | 0% |
Zobowiązania długoterminowe, w tym: | 4 203,35 | 7 635,04 | -45% |
Dłużne papiery wartościowe | 0 | 2 467,50 | -100% |
Zobowiązania krótkoterminowe, w tym: | 12 303,36 | 9 308,52 | 32% |
Dłużne papiery wartościowe | 3 370,71 | 3 583,65 | -6% |
Szanowni Akcjonariusze,
III kwartał był dla Spółki bardzo owocny, osiągnęliśmy zysk operacyjny na poziomie 3 mln zł. Sfinalizowaliśmy też transakcję zbycia, stworzonej w Vivid Games, technologii Bidlogic, która zapewniła Spółce stabilność finansową w kolejnych miesiącach. Nasze kluczowe tytuły - Real Boxing 2 i Eroblast, prezentowały zadowalające wyniki i sukcesywnie realizowały plany produkcyjne.
Pogorszenie się globalnej koniunktury i przewidywane przez analityków, obniżenie chęci do dokonywania zakupów, staje się jednak odczuwalne także dla nas, branży, która długo opierała się makroekonomicznym zawirowaniom. Sytuacja ta odbija się m.in. na efektywności kampanii UA, co wpłynęło na nasz październikowy wynik i skłoniło do modyfikacji planów.
Naszym głównym celem pozostaje maksymalizacja dochodowości Spółki. W kolejnych miesiącach skupimy się przede wszystkim na rozwoju gier, przy jednoczesnej modyfikacji podejścia do kampanii UA i wprowadzeniu surowszej dyscypliny wydatkowej. Mamy plan i będziemy go realizować z pełnym zaangażowaniem.
Dziękujemy za zaufanie i zachęcamy do zapoznania się z raportem za III kwartał 2022 roku.