Zarząd MON (MONNARI) ocenia, że tegoroczny plan zwiększenia powierzchni handlowej o co najmniej 3-4 tys. m2 zostanie zrealizowany w górnych założeniach, podała spółka.
"Według oceny zarządu, plan zwiększenia w 2016 r. powierzchni handlowej o co najmniej 3-4 tys. m2, poprzez otwarcia nowych salonów oraz powiększanie powierzchni dotychczasowych punktów sprzedaży, zostanie zrealizowany w górnych założeniach" - czytamy w komunikacie.
Powierzchnia handlowa grupy kapitałowej na 31 października br. wyniosła 30,2 tys. m2 wobec 24,2 tys. m2 na koniec października 2015 r. (wzrost o 24,8% r/r). Na koniec bieżącego okresu Grupa Monnari posiadała 157 salonów, a na koniec października 2015 r. pracowało - 139 salonów, podano także.
"W kolejnych okresach zarząd spółki planuje kontynuować realizowaną strategie rozwoju w oparciu o markę Monnari, skierowaną do kobiet +30 ceniących sobie elegancję połączoną z modowym smakiem, której kolekcje są sprzedawane na terenie Polski w salonach zlokalizowanych w centrach handlowych. Poza tym, spółka będzie rozwijać sprzedaż poprzez nowoczesne internetowe formy dotarcia do klienta" - czytamy dalej w komunikacie.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 213,7 mln zł w 2015 r.