GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, podsumował rekordowy III kwartał 2022 roku. Spółka wygenerowała blisko 60 mln zł obrotu i ponad 11,3 mln zł przychodu, obie te liczby są wyższe niż w poprzednim kwartale. Zysk netto wyniósł zaś prawie 2,8 mln zł, co oznacza wzrost o 125 proc. względem III kwartału 2021 roku. Z kolei wskaźnik EBITDA osiągnął historyczne 3,7 mln zł. Rekordowe wyniki są efektem zwiększenia rentowności, automatyzacji procesów biznesowych oraz szeregu dodatkowych kroków, które pozwalają na skalowanie działalności Spółki.
GMV (GAMIVO) kolejny okres z rzędu zamyka bardzo dobrymi wynikami finansowymi. W III kwartale 2022 roku Spółka odnotowała ponad 11,3 mln przychodów netto, co oznacza wzrost o 5 proc. q/q i 19 proc. r/r. Poprawiono także wskaźnik GMV, który wyniósł 59,9 mln zł, więcej o 6 proc. q/q i 25 proc. r/r. Największą uwagę zwraca jednak zysk netto na poziomie blisko 2,8 mln zł, gdyż w tym wypadku jest to wzrost o 125 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
- Bieżący rok to dla GAMIVO czas realizacji bardzo ambitnych działań nastawionych na zwiększanie rentowności. Rezultaty osiągane w kolejnych kwartałach pokazują, że z powodzeniem zdajemy ten test. Mimo braku premier dużych produkcji z segmentu AAA, w III kwartale, które zawsze są paliwem napędzającym rynek gamingowy, poprawiliśmy wyniki. Warto zwrócić także uwagę na wskaźnik EBIDTA, który ukształtował się na poziomie 3,7 mln zł, a więc był wyższy nawet niż w niezwykle udanym dla GAMIVO drugim kwartale. Wyniki te napawają optymizmem, szczególnie, że przed nami końcówka roku, czyli okres bogatszy w premiery niż ubiegłe miesiące – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Model działalności platformy GAMIVO jest odporny na rynkową stagnację. Konsekwentnie realizując, ogłoszone na początku roku filary rozwoju, Spółka odnotowuje rekordowe wyniki finansowe. Skupiając się na udoskonalaniu platformy, GAMIVO nieustannie zwiększa liczbę użytkowników korzystających z platformy transakcyjnej. Obecnie serwis skupia już ponad 4,3 mln zarejestrowanych graczy.
- Dokładamy wszelkich starań, żeby zarówno zwiększać liczbę zarejestrowanych użytkowników na platformie, jak również dbać o lojalność graczy, którzy są z nami od dawna. Blisko 1100 sprawdzonych dostawców zapewnia ponad 91 tys. ofert, które są odpowiedzią na potrzeby graczy. Nasi użytkownicy doceniają szeroki asortyment produktów, które oferujemy w konkurencyjnych cenach, dzięki czemu GAMIVO przekroczyło ocenę 4,4 (najwyższa możliwa ocena to 5) określaną w serwisie Trustpilot jako „Doskonała”. Ponadto w ramach obchodów piątej rocznicy działalności GAMIVO przygotowaliśmy wiele niespodzianek, w tym nowy program cashbackowy GAMIVO Club, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony graczy - mówi Tomasz Lewandowski, członek Zarządu GAMIVO.
Na wzrost rozpoznawalności marki GAMIVO w ostatnich miesiącach miały wpływ liczne współprace, a w tym kooperacja z siecią sklepów Żabka. Przyczyniła się ona nie tylko do dołączenia do serwisu nowych użytkowników, ale także do wzrostu zaangażowania stałych graczy.
Spółka zamierza kontynuować akcje promocyjne z innymi markami. W ostatnich miesiącach 2022 roku zaplanowano szereg kampanii marketingowych z takimi partnerami jak CS.Money, Surfshark czy Wargaming.