OpenWidget to nowe rozwiązanie z oferty LVC (LIVECHAT). Bardzo proste w instalacji i darmowe narzędzie pomoże firmom z branży e-commerce poprawić satysfakcję swoich klientów i zwiększyć monetyzację w najbardziej gorącym okresie sezonu sprzedażowego.
“Jakość komunikacji biznesowej w internecie ciągle nie jest zadowalająca. Wierzymy, że możemy pomóc firmom ją poprawić. Dlatego, wykorzystując doświadczenia z budowy widżetu LiveChat, przygotowaliśmy narzędzie, które powinno m.in. pomóc firmom e-commerce w monetyzacji, poprawić współczynnik porzuconych koszyków, ale też zapewnić użytkownikom końcowym lepszy dostęp do wsparcia i istotnych dla nich informacji” - powiedział Konrad Kruk, który odpowiada za OpenWidget.
Zaletą nowego rozwiązania jest jego intuicyjność. Wystarczy kilka minut, żeby go skonfigurować i zainstalować na stronie internetowej. Można go też bardzo prosto zastosować w e-sklepach wykorzystujących popularne platformy e-commerce, takie jak np. Shopify, Big Commerce i inne. Zespół LiveChat Software przygotował artykuły, które wyjaśniają jak to zrobić.
Darmowy OpenWidget zapewnia takie funkcjonalności jak:
- Formularz kontaktowy, pozwalający zebrać kluczowe informacje potrzebne żeby pomóc klientowi.
- Karty produktowe, narzędzie umożliwiające przedstawienie bezpośrednio w widżecie bestsellerów lub promowanych towarów w atrakcyjnej formie graficznej.
- FAQ, prosty do skonfigurowania zestaw informacji potrzebnych klientowi. Brak szybkiego dostępu do takich informacji jak formy płatności, warunki zwrotu, terminy dostawy itd. często przekłada się na rezygnację z zakupu i “porzucenie” koszyka przez klienta.
- Konfigurację wyglądu widżetu, co umożliwia np. dostosowanie go do własnego stylu wizualnego sklepu.
“OpenWidget świetnie wpisuje się w misję LiveChat Software, którą jest pomoc ludziom i biznesom w komunikacji. W przyszłości będziemy go dostosowywać do potrzeb różnych branż. Liczymy, że stanie się platformą dystrybucji dla innych naszych produktów, nie wykluczamy też stworzenia wersji premium” - powiedział Filip Jaskólski, Chief Product Officer w LiveChat Software.