Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Qubic wyda w listopadzie 5 gier na Nintendo Switch

Udostępnij

QUB (QUBICGMS), czyli polski wydawca gier wideo, zaplanował premiery aż 5 produkcji jeszcze w listopadzie tego roku. Do rozreklamowania tytułów wykorzysta kampanię Hot Friday, której budżet został ustalony na rekordowe 40 tysięcy dolarów.

Kampania Hot Friday rozpocznie się 11 listopada 2022 roku i będzie skierowaną do użytkowników konsoli Nintendo akcją reklamową. Wraz z jej początkiem wydanych zostanie aż 4 tytuły. Pierwszym z nich będzie Pocket Mini Golf 2, czyli kontynuacja świetnie sprzedającego się arkadowego mini-golfa. Kolejnym Run Sausage Run!, który jest dynamiczną i dobrze odbieraną na platformach mobilnych grą zręcznościową. Do nich dołączą: multiplayerowa gra akcji Sausage Wars, oraz nie zapowiadany wcześniej tytuł Arcade Machine: Gopher’s Revenge. Jest on początkiem serii prostych gier arkadowych, których czas tworzenia nie będzie przekraczał jednego miesiąca. Dodatkowo 25 listopada planowana jest premiera gry Pocket Pool, która rozbudowywuje serię gier Pocket.  Wszystkie wymienione gry posiadają zarówno tryb rozgrywki wieloosobowej na jednym urządzeniu, jak i możliwość gry solo.

– Obecnie nie wystarczy tylko zrobić dobrej gry, aby ta trafiła do graczy. Ważne jest też stworzenie odpowiedniej kampanii marketingowej. Wydanie gier w jednym terminie oraz wysoki budżet kampanii jest istotną szansą na dotarcie do nowych odbiorców i zarażenie ich sympatią do wydawanych przez nas tytułów. Każda z wybranych do akcji gier prezentuje wysoką jakość i liczymy, że pozwoli nam zaskarbić sobie przychylność graczy także w przyszłości - tłumaczy Jakub Pieczykolan, prezes GK QubicGames.

Wszystkie nowo wydane tytuły będą dostępne w Ameryce Północnej, Europie i Australii. Kampania Hot Friday potrwa do 30 listopada 2022 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus