Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były we wrześniu 2022 r. równe około 94,9 mln zł, czyli o 7% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły we wrześniu 2022 r. do około 48,8 mln zł, czyli o około -1,3% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 46,1 mln zł, o 17,4% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 904,4 mln zł (+25,4% r/r). Za 473,7 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 430,7 mln zł jubilerski. To odpowiednio +19,9% i +32,1% w stosunku do pierwszych dziewięciu miesięcy 2021 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec września 2022 r. równa 52 tys. m2, bez zmian wobec września ubiegłego roku.