Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody VRG wzrosły we wrześniu o 7%

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były we wrześniu 2022 r. równe około 94,9 mln zł, czyli o 7% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły we wrześniu 2022 r. do około 48,8 mln zł, czyli o około -1,3% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 46,1 mln zł, o 17,4% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 904,4 mln zł (+25,4% r/r). Za 473,7 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 430,7 mln zł jubilerski. To odpowiednio +19,9% i +32,1% w stosunku do pierwszych dziewięciu miesięcy 2021 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec września 2022 r. równa 52 tys. m2, bez zmian wobec września ubiegłego roku.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus