Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia wzrosła o 13,1% r/r do 12,5 mln zł w X

Udostępnij

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w październiku 2016 r. przez BTM (BYTOM) wyniosła 12,45 mln zł i była wyższa o 13,1% w skali roku, podała spółka.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w październiku wyniosła 6,89 mln zł i była wyższa o 8,1% r/r.

Sprzedaż detaliczna w październiku wyniosła 12,25 mln zł, co oznacza wzrost o 13,3% r/r.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w październiku zwiększyła się o 4,1% r/r do 11,25 mln zł.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w październiku 6,82 mln zł i była wyższa o 8,3% r/r.

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-październik wyniosła 116,67 mln zł i była wyższa o 15,8% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 113,18 mln zł, co oznacza wzrost o 17,7% w skali roku.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-październik wzrosła o 6,6% r/r do 102,27 mln zł.  

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-październik 62,32 mln zł i była wyższa o 13,8% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-październik 61,09 mln zł i była wyższa o 15,1% r/r.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus