Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż VRG wzrosła w sierpniu o 5,2% r/r

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w sierpniu 2022 r. równe około 113,1 mln zł, czyli o 5,2% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w sierpniu 2022 r. do około 58,5 mln zł, czyli o około -1,7% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 54,6 mln zł, o 13,7% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 809,3 mln zł (+28% r/r). Za 424,7 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 384,6 mln zł jubilerski. To odpowiednio +22,9% i +34,1% w stosunku do pierwszych ośmiu miesięcy 2021 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec sierpnia 2022 r. równa 52 tys. m2 wobec 52,3 tys. m2 rok wcześniej.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus