Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w sierpniu 2022 r. równe około 113,1 mln zł, czyli o 5,2% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w sierpniu 2022 r. do około 58,5 mln zł, czyli o około -1,7% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 54,6 mln zł, o 13,7% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 809,3 mln zł (+28% r/r). Za 424,7 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 384,6 mln zł jubilerski. To odpowiednio +22,9% i +34,1% w stosunku do pierwszych ośmiu miesięcy 2021 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec sierpnia 2022 r. równa 52 tys. m2 wobec 52,3 tys. m2 rok wcześniej.