Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku br. przez grupę kapitałową LPP wyniosły ok. 614 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych rok wcześniej o ok. 24%, podała spółka.
"Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 60% i była o ok. 1 pkt proc. wyższa od marży zrealizowanej w październiku roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - październik 2016 roku wyniosła 4 780 mln zł i wzrosła o ok. 18% r/r, podano także.
Przychody ze sprzedaży internetowej w październiku 2016 wyniosły ok. 21,4 mln zł i były wyższe o ok. 180% od sprzedaży zrealizowanej w październiku 2015. Narastająco w okresie styczeń – października 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 121 mln zł i była wyższa o ok. 113 % licząc rok do roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec października 2016 roku wyniosła ok. 904 tys. m2 i była większa o ok. 11% od powierzchni handlowej na koniec października ubiegłego roku.
LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder (sklepy tej marki będą funkcjonowały do końca lutego 2017 r.). Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 5,13 mld zł w 2015 r.