Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w lipcu 2022 r. równe około 110,5 mln zł, czyli o 1,5% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w lipcu 2022 r. do około 58,6 mln zł, czyli o około -1,8% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 51,9 mln zł, o 5,6% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 696 mln zł (+32,6% r/r). Za 366 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 329,9 mln zł jubilerski. To odpowiednio +28% i +38,2% w stosunku do pierwszych siedmiu miesięcy 2021 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec lipca 2022 r. równa 52,3 tys. m2 wobec 52,2 tys. m2 rok wcześniej.