Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

VRG odnotowała 1,5% wzrost sprzedaży w lipcu

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w lipcu 2022 r. równe około 110,5 mln zł, czyli o 1,5% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w lipcu 2022 r. do około 58,6 mln zł, czyli o około -1,8% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 51,9 mln zł, o 5,6% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 696 mln zł (+32,6% r/r). Za 366 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 329,9 mln zł jubilerski. To odpowiednio +28% i +38,2% w stosunku do pierwszych siedmiu miesięcy 2021 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec lipca 2022 r. równa 52,3 tys. m2 wobec 52,2 tys. m2 rok wcześniej.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus