Akcjonariusze Tarczyńskiego zdecydują o wypłacie 7,37 mln zł, czyli 0,65 zł na akcję, dywidendy za 2015 rok, wynika z projektów uchwał zwołanego na 15 kwietnia.
"Postanawia, że zysk netto spółki za 2015 rok w kwocie 19 277 887,93 zł zostaje przeznaczony: a) w kwocie 8 894 908,88 na kapitał zapasowy spółki, b) w kwocie 7 375 508,40 zł na wypłatę dywidendy tj. 0,65 zł na każdą akcję, c) w kwocie 3 007 470,65 na pokrycie straty z lat ubiegłych" – czytamy w projektach uchwał.
Dzień dywidendy ma być ustalony na 25 kwietnia, a termin wypłaty dywidendy na 11 maja, podano również.
TAR (TARCZYNSKI) jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdy w czerwcu 2013 r.