Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w maju 2022 r. równe około 120,7 mln zł, czyli o 16,8% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w maju 2022 r. do około 66,5 mln zł, czyli o około 14,4% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 54,2 mln zł, o 19,8% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 473,3 mln zł (+52,2 r/r). Za 243,4 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 229,9 mln zł jubilerski. To odpowiednio +50,2% i +54,4% w stosunku do pięciu pierwszych miesięcy 2021 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec maja 2022 r. równa 52,4 tys. m2 (+0,4% r/r).